mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP og IM Discussion

Register

Kan ikke åbne e-mail vedhæftet fil. Bare få gobblygook.

Reply

Thread Tools
Old 29 December 2008, 02:57
Ny Medlem Gruppen

Jeg modtager et månedligt nyhedsbrev som en vedhæftet fil på en e-mail. Dens sendes som en winmail dokument. Når jeg forsøger at åbne det hele, jeg får, er strenge af numre. Jeg har Microsoft Office og MS Word. Kan nogen fortælle mig, hvordan man kan rette op på dette problem
Old 29 December 2008, 05:02
Donor-Gruppen

Det er sandsynligvis skrevet i et andet format - enten helt andet program, eller en ældre version af Word. Prøv at åbne det i en kompatibilitetstilstand.

Nemmeste måde at gøre dette på er at "gem som" den til skrivebordet, og vælge et andet format. Så gå til skrivebordet og åbne den. Hold forsøger med forskellige formater, indtil det virker.

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.