mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon

Register

Kan ikke åpne e-postvedlegg. Bare få gobblygook.

Reply

Thread Tools
Old 29 Dec 2008, 02:57
New Member Group

Jeg får en månedlig nyhetsbrev som et vedlegg i en e-post. Its sendes som en winmail dokumentet. Når jeg prøver å åpne alt jeg får er strenger av tall. Jeg har Microsoft Office og MS Word. Kan noen fortelle meg hvordan jeg kan løse dette problemet
Old 29 Dec 2008, 05:02
Donor Group

Det er mest sannsynlig skrevet i et annet format - enten helt annet program, eller en eldre versjon av Word. Prøv å åpne den i en kompatibilitetsmodus.

Enkleste måten å gjøre dette på er å "lagre som" den til skrivebordet, og velg et annet format. Så gå til skrivebordet og åpne den. Fortsette å prøve dette med ulike formater før det fungerer.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.