![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ok, heres transaktionen. Jeg har en Windows XP med 128 MB RAM. jeg downloadet og installeret den nye version af WLM fra Softpedia. filen var på 24 MB. under intsallation, efter udvinding af MSN mgr.msi eller noget, dens blot forsvinder ... sker der ingenting. Der er en proces i gang navne msiexec.exe eller noget i den retning, så jeg lukker den. Jeg gør det 2 eller 3 gange, og det samme resultat. så jeg vil derefter forsøge at intsall den gamle version, som jeg havde før Windows Live Messenger 8.1 (jeg tror), og nu sin doesnt installere det, fordi det siger, at en nyere version af Windows Live Messenger er allerede installeret og fjerne den fra Tilføj / Fjern programmer i kontrolpanelet, men ikke er der. så nu den nyere version isnt korrekt installeret og doesnt dukker op og nu i cant selv installere den gamle version. Hjælp please. |
|
| |||
| |||
| Prøv system gendanne tilbage til, hvor du bruger den gamle msn. http://www.microsoft.com/windowsxp/u...emrestore.mspx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| også jeg bemærket du cant opgradere MSN medmindre Internet Explorer er indstillet til standard webbrowser, hvis din bruger gerne firefox og så videre :-)
|
| |||
| |||
| Jeg gjorde det system genskabe ... der ikke skete noget ... min pc forblev den samme som før. og yeah min defaul browser Netscape fordi min interenet Explorer fungerer ikke. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ikke installere Windows Messenger MSN | tolet | E-mail, VoIP og IM Discussion | 0 | 5. jun 2009 08:07 |
| Jeg har lige fået den nye MSN, Windows Live Messenger Beta ... | o0o XD Batman o0o | E-mail, VoIP og IM Discussion | 2 | 21. nov 2008 19:50 |
| Hvordan kan jeg FN INSTALL yahoo messenger? | Karoline | E-mail, VoIP og IM Discussion | 1 | 21. nov 2008 09:42 |
| Windows Live Messenger | pmaspks | E-mail, VoIP og IM Discussion | 2 | 11 november 2008 00:35 |
| Windows Live Messenger problemer! Please help! | Lankidoodles | E-mail, VoIP og IM Discussion | 8 | 30 januar 2008 15:39 |
| Thread Tools | |
| |