![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
ok, heres toimeen. Minulla on Windows XP 128 Mt RAM-muistia. Olen ladannut ja asentanut uuden version WLM alkaen Softpedia. tiedosto oli 24 mb. aikana intsallation sen jälkeen, kun sen talteen msn mgr.msi tai jotain, se vain yksinkertaisesti katoaa ... mitään ei tapahdu. on yksi prosessi käynnissä nimet Msiexec.exe tai jotain, että niin i lähellä sitä. Teen tämän 2 tai 3 kertaa, ja samaan tulokseen. Joten yritä sitten intsall vanhan version, joka minulla oli ennen Windows Live Messenger 8.1 (mielestäni), ja nyt sen doesnt asentaa, koska se kertoo, että uudempi versio Windows Live Messenger on jo asennettu, ja poista se Lisää / poista ohjelmia ohjauspaneelista, mutta se ei ole siellä. joten nyt uudempaa versiota isnt oikein asennettu ja doesnt näy missään, ja nyt i cant jopa asentaa vanhempaa versiota. apua please.
|
|
|
|||
|
|||
|
Kokeile järjestelmän palauttaminen takaisin sinne, missä olit käyttämällä vanhoja msn.
http://www.microsoft.com/windowsxp/u...emrestore.mspx |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Lisäksi huomasin, you cant päivittää msn ellei Internet Explorer on asetettu automaattinen Web-selaimen, jos käytät kuten firefox ja niin edelleen :-)
|
|
|||
|
|||
|
Tein järjestelmän palauttaminen ... mitään ei tapahtunut ... minun pc pysyi samana kuin ennen. ja kyllä minun defaul selain Netscape koska minun interenet explorer ei toimi.
|