mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP & IM Overleg

Register

Cant install Windows Live Messenger nieuwe en nu huicheltaal zelfs installeren oud

Reply

Thread Tools
Old 24 januari 2009, 17:07
Lid Fractie

Default Cant install Windows Live Messenger nieuwe en nu huicheltaal zelfs installeren oud

ok, heres de deal. Ik heb een windows xp van 128 MB RAM. i gedownload en geïnstalleerd, de nieuwe versie van WLM van Softpedia. het bestand is van 24 MB. tijdens intsallation, na zijn winning msn mgr.msi of zoiets, haar gewoon verdwijnt ... er gebeurt niets. er is een proces gaande namen msiexec.exe of zoiets, dus ik sluit het. Ik doe dit 2 of 3 keer en hetzelfde resultaat. dus ik probeer te intsall de oude versie die ik had voordat Windows Live Messenger 8.1 (denk ik), en nu zijn doesnt installeren dat er, omdat zij zegt dat er een nieuwere versie van Windows Live Messenger is reeds geïnstalleerd en verwijdert deze uit de Toevoegen / Verwijderen programma's in het bedieningspaneel, maar zijn er niet. dus nu de nieuwe versie isnt correct geïnstalleerd en doesnt verschijnen overal en nu i cant zelfs het installeren van de oudere versie. Help alstublieft.
Old 25 januari 2009, 06:52
Donor Groep

Default Cant install Windows Live Messenger nieuwe en nu huicheltaal zelfs installeren oud

Probeer het systeem te herstellen terug naar waar je was met behulp van de oude msn.
http://www.microsoft.com/windowsxp/u...emrestore.mspx
Old 26 januari 2009, 05:30
Donor Groep

Ook merkte ik u cant upgrade msn tenzij Internet Explorer is ingesteld op de standaard webbrowser als je gebruik te maken zoals Firefox, enzovoort :-)

Mijn Systeem: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.34GHZ overclocked! Athlon64 3000 +
Moederbord:
Asus
RAM Geheugen:
1,50 gig ddr
Graphics Card (s):
256mb pci G-kracht
Sound Card:
Sound Blaster HD 5.1
Hard Drive (s):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optische Drive (s):
Pioneer DVD-RW
Case / PSU:
aangepaste geval & 650w PSU
Koeling:
diy luchtgekoelde heatsink
Netwerk / Internet:
maagd 50Mbps
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Window's 7 Ultimate
Old 26 jan 2009, 06:55
Lid Fractie

Ik heb het systeem te herstellen ... niets gebeurd is ... mijn pc dezelfde gebleven als voorheen. en ja mijn Defaul browser Netscape omdat mijn interenet explorer werkt niet.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Unable to Install Windows Messenger MSN tolet E-mail, VoIP & IM Overleg 0 De 5 juni 2009 08:07
Ik ben net de nieuwe MSN, Windows Live Messenger Beta ... o0o XD Batman o0o E-mail, VoIP & IM Overleg 2 21 nov 2008 19:50
Hoe kan ik de VN INSTALLEER Yahoo Messenger? Karoline E-mail, VoIP & IM Overleg 1 21 nov 2008 09:42
Windows Live Messenger pmaspks E-mail, VoIP & IM Overleg 2 11 nov 2008 00:35
Windows Live Messenger problemen! Please help! Lankidoodles E-mail, VoIP & IM Overleg 8 30 Jan 2008 15:39
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.