![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ok, heres de deal. Ik heb een windows xp van 128 MB RAM. i gedownload en geïnstalleerd, de nieuwe versie van WLM van Softpedia. het bestand is van 24 MB. tijdens intsallation, na zijn winning msn mgr.msi of zoiets, haar gewoon verdwijnt ... er gebeurt niets. er is een proces gaande namen msiexec.exe of zoiets, dus ik sluit het. Ik doe dit 2 of 3 keer en hetzelfde resultaat. dus ik probeer te intsall de oude versie die ik had voordat Windows Live Messenger 8.1 (denk ik), en nu zijn doesnt installeren dat er, omdat zij zegt dat er een nieuwere versie van Windows Live Messenger is reeds geïnstalleerd en verwijdert deze uit de Toevoegen / Verwijderen programma's in het bedieningspaneel, maar zijn er niet. dus nu de nieuwe versie isnt correct geïnstalleerd en doesnt verschijnen overal en nu i cant zelfs het installeren van de oudere versie. Help alstublieft. |
|
| |||
| |||
| Probeer het systeem te herstellen terug naar waar je was met behulp van de oude msn. http://www.microsoft.com/windowsxp/u...emrestore.mspx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ook merkte ik u cant upgrade msn tenzij Internet Explorer is ingesteld op de standaard webbrowser als je gebruik te maken zoals Firefox, enzovoort :-)
|
| |||
| |||
| Ik heb het systeem te herstellen ... niets gebeurd is ... mijn pc dezelfde gebleven als voorheen. en ja mijn Defaul browser Netscape omdat mijn interenet explorer werkt niet. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Unable to Install Windows Messenger MSN | tolet | E-mail, VoIP & IM Overleg | 0 | De 5 juni 2009 08:07 |
| Ik ben net de nieuwe MSN, Windows Live Messenger Beta ... | o0o XD Batman o0o | E-mail, VoIP & IM Overleg | 2 | 21 nov 2008 19:50 |
| Hoe kan ik de VN INSTALLEER Yahoo Messenger? | Karoline | E-mail, VoIP & IM Overleg | 1 | 21 nov 2008 09:42 |
| Windows Live Messenger | pmaspks | E-mail, VoIP & IM Overleg | 2 | 11 nov 2008 00:35 |
| Windows Live Messenger problemen! Please help! | Lankidoodles | E-mail, VoIP & IM Overleg | 8 | 30 Jan 2008 15:39 |
| Thread Tools | |
| |