![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ok, heres Kortgivning. Jeg har en Windows XP med 128 MB RAM. Jeg lastet ned og installert den nye versjonen av WLM fra softpedia. filen var på 24 MB. under intsallation, etter utpakking msn mgr.msi eller noe, det bare rett og slett vanishes ... ingenting skjer. det er en prosess som skjer navn msiexec.exe eller noe sånt så jeg lukker den. Jeg gjør dette på 2 eller 3 ganger, og det samme resultatet. så jeg prøver deretter å intsall den gamle versjonen som jeg hadde før Windows Live Messenger 8.1 (tror jeg), og nå er det ikke installere det, fordi den sier at en nyere versjon av Windows Live Messenger er allerede installert og avinstallere det fra Legg til / fjern programmer i kontrollpanelet, men det er ikke der. Så nå er den nyere versjonen isnt riktig installert og ikke dukke opp hvor som helst, og nå jeg skrånende selv installere en eldre versjon. hjelpe takk. |
|
| |||
| |||
| Prøv systemgjenopprettingspunkt tilbake til der du bruker den gamle msn. http://www.microsoft.com/windowsxp/u...emrestore.mspx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| også jeg merke du skrånende oppgradere msn hvis Internet Explorer er satt til standard nettleser hvis du bruker som Firefox og så videre :-)
|
| |||
| |||
| Jeg gjorde det systemgjenopprettingspunkt ... ingenting skjedde ... PCen forble det samme som før. og ja min defaul nettleseren Netscape fordi min interenet Explorer fungerer ikke. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Kan ikke installere Windows Messenger MSN | tolet | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 0 | 5 juni 2009 08:07 |
| Jeg fikk den nye MSN, Windows Live Messenger Beta ... | o0o XD Batman o0o | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 2 | 21 nov 2008 19:50 |
| Hvordan kan jeg FN INSTALL yahoo messenger? | Karoline | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 1 | 21 nov 2008 09:42 |
| Windows Live Messenger | pmaspks | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 2 | 11 nov 2008 00:35 |
| Windows Live Messenger-trøbbel! Vennligst hjelp! | Lankidoodles | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 8 | 30 januar 2008 15:39 |
| Thread Tools | |
| |