![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ok, Heres affären. Jag har en Windows XP med 128 MB RAM. Jag har hämtat och installerat den nya versionen av WLM från Softpedia. filen var för 24 mb. under intsallation, efter extraktion msn mgr.msi eller något, det bara försvinner ... händer ingenting. det är en process som pågår namn msiexec.exe eller nåt sånt så jag stänger den. Jag gör det 2 eller 3 gånger och samma resultat. så jag försöker sedan intsall den gamla versionen som jag hade innan Windows Live Messenger 8.1 (tror jag), och nu dess doesnt installera det eftersom det står att en nyare version av Windows Live Messenger är redan installerade och avinstallera det från Lägg till / ta bort program i kontrollpanelen, men inte där. så nu den nyare versionen isnt korrekt installerad och doesnt dyker upp och nu jag skränande ens installera den äldre versionen. hjälp behaga. |
|
| |||
| |||
| Prova systemåterställning tillbaka till där du använder den gamla msn. http://www.microsoft.com/windowsxp/u...emrestore.mspx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| även jag märkt att du skränande uppgradera msn om inte Internet Explorer är inställd på standard webbläsare om du använder gillar firefox och så vidare :-)
|
| |||
| |||
| Jag gjorde systemet återställa ... ingenting hände ... min pc förblivit densamma som tidigare. och ja jag defaul webbläsare Netscape eftersom min interenet Explorer fungerar inte. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Det går inte att installera Windows Messenger MSN | tolet | E-post, VoIP & IM Diskussion | 0 | 5 juni 2009 08:07 |
| Jag fick det nya MSN, Windows Live Messenger Beta ... | o0o XD Batman o0o | E-post, VoIP & IM Diskussion | 2 | 21 november 2008 19:50 |
| Hur gör jag för FN INSTALLERA Yahoo Messenger? | Karoline | E-post, VoIP & IM Diskussion | 1 | 21 november 2008 09:42 |
| Windows Live Messenger | pmaspks | E-post, VoIP & IM Diskussion | 2 | 11 november 2008 00:35 |
| Windows Live Messenger problem! Please help! | Lankidoodles | E-post, VoIP & IM Diskussion | 8 | 30 januari 2008 15:39 |
| Thread Tools | |
| |