![]() |
|
| |||
| |||
| For ingen indlysende grund, Outlook Express (6), vil ikke helt åben. Det begynder med den blå Oulook Express 6 åbning side men går ikke længere. Ctrl Alt Del producerer Msimm ikke reagerer. Jeg har forsøgt at afinstallere, geninstallation og reparation men resultatet er stadig det samme. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøvet en Windows reparation eller system gendanne?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis der ikke gå ..... dette kan være en hjælp for
| |||
| |||
| Thanks, gutter, jeg må desværre kører 98SE så ikke har system eller vinduer gendanne. En ting jeg har bemærket, er, at efter afinstallation OE, genvejsnummeret var stadig på skrivebordet, så jeg klikkede på det, og Ø5 åbnet - kunne der være en konflikt her? (hvis ja, selvfølgelig, hvorfor har den nogensinde arbejde?). Jeg vil også undersøge "Elder Geek" bidrage til at se, om det gælder for 98SE. |
|
| |||
| |||
| Den har på mystisk vis begyndt at arbejde igen (jeg har ikke bevidst gjort noget for at forårsage dette), men desværre i den proces, det er forsvundet tre uger af modtagne e-mails, som jeg formoder er nu uigenkaldeligt væk. Kunne dette være sket i den re-installation? Jeg troede data var uberørt af denne proces, kun ansøgningen bliver re-installeret? |