![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ei ole mitään syytä, Outlook Express (6) ei ole täysin auki. Se alkaa sininen Oulook Express 6 avaamisesta sivu mutta menee enää. Ctrl-Alt-Del tuottaa Msimm ei vastaa. Olen yrittänyt poistamalla, uudelleenasentamistoiminnot ja korjaus mutta tulos on edelleen sama. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pyrkikin ikkunoiden korjausta tai järjestelmän palauttaminen?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos ei mennä ..... tämä voi auttaa myös
| |||
| |||
| Kiitos, kaverit, valitettavasti olen jo 98SE niin ei ole järjestelmän tai ikkunoiden palauttamiseksi. Yhden asian olen huomannut, että sen jälkeen poistamalla OE, pikavalikosta oli vielä työpöydällä niin Napsautin ja OE5 avannut - meillä voi olla ristiriita täällä? (jos näin on, tietenkin, miksi se koskaan toimi?). Aion myös tutkia "Elder Geek" auttaa näkemään, jos sitä sovelletaan 98SE. |
|
| |||
| |||
| Se on salaperäisesti aloittaneet uudelleen (en ole tietoisesti tehnyt mitään aiheuttaa tämän), mutta valitettavasti tässä prosessissa se on hävinnyt kolmen viikon kuluessa saanut sähköposteja jonka oletan nyt peruuttamattomasti mennyttä. Suhtautumisessa on tapahtunut uudelleen asennuksen? Luulin, että tietoja on vaikuttanut tähän prosessiin, vain hakemuksen uudelleen asennettu? |