![]() |
|
| |||
| |||
| Voor geen duidelijke reden, Outlook Express (6) zal niet volledig open. Het begint met de blauwe Oulook Express 6 openingspagina maar gaat niet verder. Ctrl Alt Del produceert Msimm niet reageren. Ik heb geprobeerd verwijderen, opnieuw te installeren en repareren, maar het resultaat blijft hetzelfde. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Geprobeerd een windows reparatie of systeem herstellen?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als no go ..... dit kunnen helpen te
| |||
| |||
| Bedankt, jongens, helaas ben ik actief 98SE dus geen systeem of ramen te herstellen. Een ding is mij opgevallen is dat na het verwijderen van OE, de snelkoppeling is nog steeds op het bureaublad, zodat ik klikte het en OE5 geopend - kan er een conflict hier? (zo ja, natuurlijk, waarom heeft het ooit werken?). Ik zal ook de "Elder Geek" helpen om te zien of het van toepassing is op 98SE. |
|
| |||
| |||
| Het is op mysterieuze wijze weer gaan werken (ik heb het niet bewust gedaan om deze reden), maar helaas, in het proces dat hij is verdwenen drie weken van de ontvangen e-mails die ik aanneem zijn nu definitief weg. Zou dit zijn gebeurd in de nieuwe installatie? Ik dacht gegevens onaangetast door dit proces, maar de aanvraag opnieuw geïnstalleerd? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Klik links Acting Like Klik met de rechtermuisknop, Noodzaak om een ander venster te openen Links? | Blitzgirl42 | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 17 jun 2009 12:08 |
| Hoe open je een. PUB-bestand in Open Office? | sagheer | Office Suites & Toepassingen | 1 | Van de 6 juni 2009 06:04 |
| Kan Niet Open Document Opgeslagen in Office 2007 te openen in Office 2003 | tolet | Office Suites & Toepassingen | 13 | De 5 maart 2009 11:25 |
| AVG v8.0 gaat niet open! | hehenotfunny | Virus, spyware & Security | 4 | 26 apr 2008 22:33 |
| Open GL | demacs | Multimedia & Codecs | 2 | 11 Jan 2008 15:46 |
| Thread Tools | |
| |