![]() |
|
| |||
| |||
| For ingen åpenbare grunnen, Outlook Express (6) vil ikke helt åpen. Den starter med den blå Oulook Express 6 åpne siden, men går ikke videre. Ctrl Alt Del produserer Msimm ikke svarer. Jeg har prøvd å avinstallere, installere og reparere men resultatet er fortsatt den samme. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøvde en Windows reparasjon eller systemgjenopprettingspunkt?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis ingen går ..... dette kan hjelpe for
| |||
| |||
| Takk fyrene, dessverre Jeg kjører 98SE så har ikke system eller Windows gjenopprette. En ting jeg la merke til, er at etter avinstallering OE, snarveien var fremdeles på skrivebordet slik at jeg klikket på den og OE5 åpnet - kan det være en konflikt her? (hvis ja, selvfølgelig, hvorfor har det noen gang arbeid?). Jeg vil også undersøke "Elder Geek" bidra til å se om det gjelder 98SE. |
|
| |||
| |||
| Det har mysteriously begynte igjen (jeg har ikke bevisst gjort noe for å forårsake dette), men dessverre i prosessen den har forsvunnet tre uker for mottatte e-poster som jeg antar er nå irretrievably borte. Kunne dette ha skjedd i re-installasjon? Jeg trodde data var uberørt av denne prosessen, eneste programmet som er installert? |