![]() |
|
| |||
| |||
| För några uppenbara skäl, Outlook Express (6) kommer inte helt öppet. Det börjar med den blå Oulook Express 6 öppnande sida men går inte längre. Ctrl Alt Del producerar Msimm inte. Jag har försökt avinstallera, installera och reparera men resultatet är fortfarande detsamma. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Försökte en windows reparation eller system restaurera?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om ingen går ..... den här kan hjälpa också
| |||
| |||
| Tack, grabbar, tyvärr Jag använder 98SE så inte har eller fönster återställa. En sak som jag märkt är att efter avinstallation OE, genvägen fortfarande på skrivbordet så jag klickade på den och Ø5 öppnas - kan det finnas en konflikt här? (om så är fallet, självklart, varför det någonsin att fungera?). Jag kommer också att undersöka "Elder Geek" bidra till att se om det gäller 98SE. |
|
| |||
| |||
| Det har mystiskt börjat arbeta igen (jag har inte medvetet gjort något för att orsaka detta), men tyvärr på att det har försvunnit tre veckor för mottagna e-postmeddelanden som jag antar är nu definitivt borta. Kan detta ha hänt i ominstallation? Jag trodde uppgifter var inte av denna process, bara det att ansökan är installerade? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vänsterklick agera som Högerklicka, måste öppna ett annat fönster Öppna Länkar? | Blitzgirl42 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 17 juni 2009 12:08 |
| Hur man öppnar en. PUB-fil i Open Office? | sagheer | Office Suites & Applications | 1 | 6 juni 2009 06:04 |
| Kan inte öppna dokument sparade i Office 2007 att öppna i Office 2003 | tolet | Office Suites & Applications | 13 | 5 mars 2009 11:25 |
| AVG v8.0 kommer inte att öppna! | hehenotfunny | Virus, spionprogram och säkerhet | 4 | 26 april 2008 22:33 |
| Open gl | demacs | Multimedia & Codecs | 2 | 11 januari 2008 15:46 |
| Thread Tools | |
| |