![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Tilsyneladende kan jeg ikke køre den nyeste version af Windows Live Messenger. Jeg kan køre den ældre version ok, men når jeg prøvede at logge ind på den nye den siger: "Windows Live Communications Platform er holdt op med at virke" Enhver hjælpe på dette ville være dejligt, så kan jeg ikke synes at finde en god hjælp på det hidtil. |
|
| |||
| |||
| Jeg havde det med min mums PC (da det blev stadig mine) Bare, når de frigives den nye version .. ikke kunne få det arbejde, så jeg omformateret og gav hende, virkede fint første gang. Som i andre tråde, hvis du vil geninstallere Vista / 7 x64, så ville jeg ikke worr om det. Brug eBuddy eller noget indtil da, og det vil sikkert fungere fint næste gang. |
|
| |||
| |||
| Denne gang har jeg installeret Vista Business 64-bit over mit foregående 32-bit. Alt fungerer fint undtagen samme problemet fortsætter, og det er "Windows Live Communications platform" fejl. Det dukker op, der forhindrer mig i at login til MSN. Jeg har prøvet andre Windows Live produkter så godt og er det samme. Alle mine andre computere har fungeret fint til den nye Windows Live Messenger undtagen dette ene. Så jeg spekulerer på, hvorfor det er? (udseende sin netop har problemer med min computer bare bygget, HM )Hjælp ville være værdsat .. |