vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu

Register

Ei voi suorittaa uusia Windows Live Messenger - Comes with Error.

Reply

Thread Tools
Old 24. päivästä toukokuuta 2009, 10:29
Jäsen

Default Ei voi suorittaa uusia Windows Live Messenger - Comes with Error.

Ilmeisesti i ei voi suorittaa uusin versio Windows Live Messenger. Voin käyttää vanhempaa versiota ok, mutta kun olen yrittänyt kirjautua uuteen sanotaan: "Windows Live Communications Platform on lopettanut toimintansa"

Kaikki apu on tämä olisi suuri kuin i ei voi löytää mitään hyvää apua niin pitkälle.
Old 24. päivästä toukokuuta 2009, 13:57
Rahoittajien ryhmän

Olen ollut tätä mieltä euroalueen sektoreihin PC (kun se oli vielä kaivos)

Juuri kun he julkaisivat uuden version .. ei voinut saada se toimimaan, sitten uudelleen ja antoi hänelle, toimi hyvin ensimmäistä kertaa.

Kuten muiden kierteet, jos aiot uudelleenasentamisen Vista / 7 x64, silloin en worr siitä. Käytä eBuddy tai jotain siihen asti, ja se luultavasti toimivat hyvin ensi kerralla.
Old 25. päivästä toukokuuta 2009, 13:05
Jäsen

Tällä kertaa Olen asentanut Vista Business 64-bit yli edelliseen 32-bit. Everything works fine paitsi sama ongelma jatkuu, ja se on "Windows Live Communications foorumi" virhe. Se pitää tulossa, estää minua sisäänkirjoittautumissivuksesi osaksi msn.

Olen kokeillut muita Windows Live tuotteita hyvin ja on sama.

Kaikki muut tietokoneet eivät toimi hyvin, että uusi Windows Live Messenger paitsi tämä. Ihmettelen, miksi näin on? (näyttää sen juuri ongelmia minun tietokone juuri rakennettu, hm )

Ohje olisi hyvä ..
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Windows Live Messenger Will Not Load HistoryGirl Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 1 17th Mar 2009 05:48
Sain uuden msn, Windows Live Messenger Beta ... o0o XD Batman o0o Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 2 21. marraskuu 2008 19:50
Kenenkään mieleen uusi Windows Live Messenger Beta? serverguy Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 4 17. marraskuu 2008 23:10
Windows Live Messenger pmaspks Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 2 11. marraskuu 2008 00:35
Windows Live Messenger pulassa! Ole hyvä ja auta! Lankidoodles Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 8 30 Jan 2008 15:39
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.