![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ilmeisesti i ei voi suorittaa uusin versio Windows Live Messenger. Voin käyttää vanhempaa versiota ok, mutta kun olen yrittänyt kirjautua uuteen sanotaan: "Windows Live Communications Platform on lopettanut toimintansa" Kaikki apu on tämä olisi suuri kuin i ei voi löytää mitään hyvää apua niin pitkälle. |
|
| |||
| |||
| Olen ollut tätä mieltä euroalueen sektoreihin PC (kun se oli vielä kaivos) Juuri kun he julkaisivat uuden version .. ei voinut saada se toimimaan, sitten uudelleen ja antoi hänelle, toimi hyvin ensimmäistä kertaa. Kuten muiden kierteet, jos aiot uudelleenasentamisen Vista / 7 x64, silloin en worr siitä. Käytä eBuddy tai jotain siihen asti, ja se luultavasti toimivat hyvin ensi kerralla.
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Tällä kertaa Olen asentanut Vista Business 64-bit yli edelliseen 32-bit. Everything works fine paitsi sama ongelma jatkuu, ja se on "Windows Live Communications foorumi" virhe. Se pitää tulossa, estää minua sisäänkirjoittautumissivuksesi osaksi msn. Olen kokeillut muita Windows Live tuotteita hyvin ja on sama. Kaikki muut tietokoneet eivät toimi hyvin, että uusi Windows Live Messenger paitsi tämä. Ihmettelen, miksi näin on? (näyttää sen juuri ongelmia minun tietokone juuri rakennettu, hm )Ohje olisi hyvä .. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Windows Live Messenger Will Not Load | HistoryGirl | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 1 | 17th Mar 2009 05:48 |
| Sain uuden msn, Windows Live Messenger Beta ... | o0o XD Batman o0o | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 2 | 21. marraskuu 2008 19:50 |
| Kenenkään mieleen uusi Windows Live Messenger Beta? | serverguy | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 4 | 17. marraskuu 2008 23:10 |
| Windows Live Messenger | pmaspks | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 2 | 11. marraskuu 2008 00:35 |
| Windows Live Messenger pulassa! Ole hyvä ja auta! | Lankidoodles | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 8 | 30 Jan 2008 15:39 |
| Thread Tools | |
| |