![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Blijkbaar kan ik niet uitvoeren van de nieuwste versie van Windows Live Messenger. Ik kan lopen de oudere versie ok maar als ik geprobeerd om in te loggen op de nieuwe staat: "Windows Live Communications Platform is gestopt met werken" Alle hulp op dit zou geweldig zijn als ik kan niet lijken te vinden een goede hulp op het zo ver. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik had dit met mijn moeders PC (toen was het nog de mijne) Net wanneer ze de nieuwe versie .. niet kon krijgen werken, dan moet ik opnieuw en gaf haar, werkte prima eerste keer. Als van de andere draden, als je gaat opnieuw Vista / 7 x64, dan zou ik niet worr over. Gebruik eBuddy of iets tot dan, en het zal waarschijnlijk werken de volgende keer.
|
| |||
| |||
| Deze keer heb ik geïnstalleerde Vista Business 64-bits meer dan mijn vorige 32-bit. Alles werkt prima, behalve hetzelfde probleem blijft bestaan en dat is de "Windows Live Communications platform" fout. Het blijft komen, het voorkomen van mij aanmelden in MSN. Ik heb geprobeerd andere Windows levende producten zo goed en is het hetzelfde. Al mijn andere computers hebben gewerkt boete voor dat de nieuwe Windows Live Messenger, behalve deze. Dus ik vraag me af waarom dat is? (lijkt op haar alleen problemen met mijn computer net gebouwd, HM )Hulp zou gewaardeerd .. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows Live Messenger niet geladen | HistoryGirl | E-mail, VoIP & IM Overleg | 1 | 17 mrt 2009 05:48 |
| Ik ben net de nieuwe MSN, Windows Live Messenger Beta ... | o0o XD Batman o0o | E-mail, VoIP & IM Overleg | 2 | 21 nov 2008 19:50 |
| Iedereen wens de nieuwe Windows Live Messenger Beta? | serverguy | E-mail, VoIP & IM Overleg | 4 | 17 nov 2008 23:10 |
| Windows Live Messenger | pmaspks | E-mail, VoIP & IM Overleg | 2 | 11 nov 2008 00:35 |
| Windows Live Messenger problemen! Please help! | Lankidoodles | E-mail, VoIP & IM Overleg | 8 | 30 Jan 2008 15:39 |
| Thread Tools | |
| |