mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP & IM Overleg

Register

Can't Run Nieuwe Windows Live Messenger - Geleverd met Fout.

Reply

Thread Tools
Old 24 mei 2009, 10:29
Lid Fractie

Default Can't Run Nieuwe Windows Live Messenger - Geleverd met Fout.

Blijkbaar kan ik niet uitvoeren van de nieuwste versie van Windows Live Messenger. Ik kan lopen de oudere versie ok maar als ik geprobeerd om in te loggen op de nieuwe staat: "Windows Live Communications Platform is gestopt met werken"

Alle hulp op dit zou geweldig zijn als ik kan niet lijken te vinden een goede hulp op het zo ver.
Old 24 mei 2009, 13:57
Donor Groep

Ik had dit met mijn moeders PC (toen was het nog de mijne)

Net wanneer ze de nieuwe versie .. niet kon krijgen werken, dan moet ik opnieuw en gaf haar, werkte prima eerste keer.

Als van de andere draden, als je gaat opnieuw Vista / 7 x64, dan zou ik niet worr over. Gebruik eBuddy of iets tot dan, en het zal waarschijnlijk werken de volgende keer.

Mijn Systeem: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Moederbord:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM Geheugen:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512MB
Sound Card:
Hard Drive (s):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optische Drive (s):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Case / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (s):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 25 mei 2009, 13:05
Lid Fractie

Deze keer heb ik geïnstalleerde Vista Business 64-bits meer dan mijn vorige 32-bit. Alles werkt prima, behalve hetzelfde probleem blijft bestaan en dat is de "Windows Live Communications platform" fout. Het blijft komen, het voorkomen van mij aanmelden in MSN.

Ik heb geprobeerd andere Windows levende producten zo goed en is het hetzelfde.

Al mijn andere computers hebben gewerkt boete voor dat de nieuwe Windows Live Messenger, behalve deze. Dus ik vraag me af waarom dat is? (lijkt op haar alleen problemen met mijn computer net gebouwd, HM )

Hulp zou gewaardeerd ..
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Windows Live Messenger niet geladen HistoryGirl E-mail, VoIP & IM Overleg 1 17 mrt 2009 05:48
Ik ben net de nieuwe MSN, Windows Live Messenger Beta ... o0o XD Batman o0o E-mail, VoIP & IM Overleg 2 21 nov 2008 19:50
Iedereen wens de nieuwe Windows Live Messenger Beta? serverguy E-mail, VoIP & IM Overleg 4 17 nov 2008 23:10
Windows Live Messenger pmaspks E-mail, VoIP & IM Overleg 2 11 nov 2008 00:35
Windows Live Messenger problemen! Please help! Lankidoodles E-mail, VoIP & IM Overleg 8 30 Jan 2008 15:39
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.