mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon

Register

Kan ikke kjøre nye Windows Live Messenger - Leveres med Error.

Reply

Thread Tools
Old 24 mai 2009, 10:29
Medlem Group

Default Kan ikke kjøre nye Windows Live Messenger - Leveres med Error.

Angivelig kan jeg ikke kjøre den nyeste versjonen av Windows Live Messenger. Jeg kan kjøre eldre versjon ok, men da jeg prøvde å logge på den nye står det: "Windows Live Communications Platform har stanset arbeider"

Hjelp på dette ville være stor så jeg kan ikke synes å finne noen god hjelp på den så langt.
Old 24 mai 2009, 13:57
Donor Group

Jeg hadde dette med min mødre PC (hvis det fremdeles var min)

Bare når de lansert den nye versjonen .. kunne ikke få det fungerer, så jeg omformateres og gav til henne, fungerte fint første gangen.

Som i andre tråder, hvis du skal installere Vista / 7 x64, så jeg vil ikke worr om det. Bruke eBuddy eller noe til da, og det vil sannsynligvis fungere bra neste gang.

Min System: FordyPC

Prosessor (er):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Hovedkort:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM-minne:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY NVIDIA GeForce 9400 GT 512MB
Lydkort:
Harddisk (er):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optisk stasjon (er):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Case / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Skjerm (er):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 25 mai 2009, 13:05
Medlem Group

Denne omgang Jeg har installert Vista Business 64-bit over min forrige 32-bit. Alt virker fint bortsett fra det samme problemet vedvarer, og som er "Windows Live Communications plattform" feil. Det holder som kommer opp, hindre meg fra pålogging til MSN.

Jeg har prøvd andre Windows Live-produkter også, og er den samme.

Alle mine andre maskiner har fungert greit for den nye Windows Live Messenger unntatt denne. Så jeg lurer på hvorfor det er? (ser ut som de bare har problemer med min datamaskin bare bygget, HM )

Hjelpe ville være verdsatt ..
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.