![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Angivelig kan jeg ikke kjøre den nyeste versjonen av Windows Live Messenger. Jeg kan kjøre eldre versjon ok, men da jeg prøvde å logge på den nye står det: "Windows Live Communications Platform har stanset arbeider" Hjelp på dette ville være stor så jeg kan ikke synes å finne noen god hjelp på den så langt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg hadde dette med min mødre PC (hvis det fremdeles var min) Bare når de lansert den nye versjonen .. kunne ikke få det fungerer, så jeg omformateres og gav til henne, fungerte fint første gangen. Som i andre tråder, hvis du skal installere Vista / 7 x64, så jeg vil ikke worr om det. Bruke eBuddy eller noe til da, og det vil sannsynligvis fungere bra neste gang.
|
| |||
| |||
| Denne omgang Jeg har installert Vista Business 64-bit over min forrige 32-bit. Alt virker fint bortsett fra det samme problemet vedvarer, og som er "Windows Live Communications plattform" feil. Det holder som kommer opp, hindre meg fra pålogging til MSN. Jeg har prøvd andre Windows Live-produkter også, og er den samme. Alle mine andre maskiner har fungert greit for den nye Windows Live Messenger unntatt denne. Så jeg lurer på hvorfor det er? (ser ut som de bare har problemer med min datamaskin bare bygget, HM )Hjelpe ville være verdsatt .. |