mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-post, VoIP & IM Diskussion

Register

Det går inte att köra nya Windows Live Messenger - Levereras med Error.

Reply

Thread Tools
Old 24 maj 2009, 10:29
Ledamot Gruppen

Default Det går inte att köra nya Windows Live Messenger - Levereras med Error.

Tydligen kan jag inte köra den senaste versionen av Windows Live Messenger. Jag kan köra den äldre versionen ok men när jag försökte logga in på nytt en man säger: "Windows Live Communications Platform har slutat att fungera"

All hjälp om det skulle vara bra så jag kan inte hitta någon bra hjälp om det hittills.
Old 24 maj 2009, 13:57
Givargruppen

Jag hade med mina mammor PC (då det fortfarande var gruva)

Precis när de släppt en ny version .. kunde inte få det fungera, då jag omformaterad och gav henne fungerade bra första gången.

Som i andra trådar, om man ska installera Vista / 7 x64, då skulle jag inte worr åt det. Använd eBuddy eller något tills dess, och det blir nog fungera bra nästa gång.

Mitt System: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2.66 @ 3.45GHz
Moderkort:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM Minne:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Grafikkort (s):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512MB
Ljudkort:
Hårddisk (s):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optisk enhet (er):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Mål / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Kylning:
Lager
Nätverk / Internet:
Gigabit LAN, FireWire och WG111v2
Monitor (s):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 25 maj 2009, 13:05
Ledamot Gruppen

Denna gång har jag installerat Vista Business 64-bit under mina tidigare 32-bitars. Allt fungerar bra utom samma problem kvarstår och det är "Windows Live Communications plattform" fel. Det fortsätter att komma, förhindra mig från att logga in på MSN.

Jag har provat andra Windows Live produkter också och är densamma.

Alla mina andra datorer har fungerat bra för det nya Windows Live Messenger utom den här. Så jag undrar varför det är? (ser ut som det bara har problem med min dator bara byggas, hm )

Hjälp skulle uppskattas ..
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.