![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Tydligen kan jag inte köra den senaste versionen av Windows Live Messenger. Jag kan köra den äldre versionen ok men när jag försökte logga in på nytt en man säger: "Windows Live Communications Platform har slutat att fungera" All hjälp om det skulle vara bra så jag kan inte hitta någon bra hjälp om det hittills. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag hade med mina mammor PC (då det fortfarande var gruva) Precis när de släppt en ny version .. kunde inte få det fungera, då jag omformaterad och gav henne fungerade bra första gången. Som i andra trådar, om man ska installera Vista / 7 x64, då skulle jag inte worr åt det. Använd eBuddy eller något tills dess, och det blir nog fungera bra nästa gång.
|
| |||
| |||
| Denna gång har jag installerat Vista Business 64-bit under mina tidigare 32-bitars. Allt fungerar bra utom samma problem kvarstår och det är "Windows Live Communications plattform" fel. Det fortsätter att komma, förhindra mig från att logga in på MSN. Jag har provat andra Windows Live produkter också och är densamma. Alla mina andra datorer har fungerat bra för det nya Windows Live Messenger utom den här. Så jag undrar varför det är? (ser ut som det bara har problem med min dator bara byggas, hm )Hjälp skulle uppskattas .. |