![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Olen hiljattain muuttanut Microsoft Office 2007 ja olen ottaa probs lähettämällä e mails.I ei ollut probs aiemmin MS2003 En voi vastaanottaa sähköpostit ei probs mutta tapana lähettää. Saan virheilmoituksen kerroit yhteyttä Internet-palveluntarjoajaasi. Olen tehnyt tämän ja kaikki omat asetukset ovat oikein uudelleen saapuvan ja lähtevän postin palvelin. Olen Orange ja ne nyt kertoa minulle se on ongelma Microsoft. Onko kukaan saanut mitään ajatuksia siitä, miten voin ratkaista ongelman. Voin lähettää sähköposti jos lähden kiinni Orange sivustoni ja Toisitteko sähköposti että weay mutta haluan kuitenkin on mahdollisuus tehdä niin OE 2007. Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen olettaen Tarkoititko Outlook 2007, eikä Outlook Express:
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Getting Free Mail Providers Lähetä Sähköpostit Outlook antaminen pyynnöstä | Tom Billington | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 1 | 7th Mar 2009 13:12 |
| Miten poistaa Outlook Expressin tulee oletusvastausosoitteenani mail | hehenotfunny | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 3 | 8. Lokakuu 2008 08:50 |
| E-mail lähettää automaattisesti (Outlook Express) ennen kuin lopetan sen | Psychotron | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 2 | 3. Huhtikuu 2008 16:47 |
| Outlook Expressin oletusarvon Mail-tili | dfr200764 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 6 | 18th Jan 2008 10:24 |
| Outlook 2007 tapana lähettää / vastaanottaa. | mattski1624 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 3 | 26. Joulukuu 2007 14:42 |
| Thread Tools | |
| |