![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi Ik heb onlangs gewijzigd in Microsoft Office 2007 en ben probs met het verzenden van e mails.I had geen probs voorheen onder MS2003 Ik kan ontvangen van e mails geen probs maar wont verzenden. Ik krijg foutmelding vertellen mij contact op te nemen met de internetprovider. Ik heb dit gedaan en al mijn instellingen juist opnieuw inkomende en uitgaande server. Ik ben samen met Orange en nu vertellen ze me dat het een probleem is met Microsoft. Heeft iemand enig idee hebben over hoe ik kan het probleem te verhelpen. Ik kan e-mail sturen als ik ga naar de Orange-site en mijn e-mail dat weay maar ik wil graag de mogelijkheid om dit te doen op OE 2007. Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben ervan uitgegaan dat u betekenen Outlook 2007, niet in Outlook Express:
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Getting Gratis Email Providers te verzenden e-mails naar Outlook op Voorraad | Tom Billington | E-mail, VoIP & IM Overleg | 1 | De 7 maart 2009 13:12 |
| Het verwijderen van Outlook Express van steeds mijn standaard e-mail | hehenotfunny | E-mail, VoIP & IM Overleg | 3 | 8 okt 2008 08:50 |
| E-mail automatisch stuurt (in Outlook Express), voordat ik het af te | Psychotron | E-mail, VoIP & IM Overleg | 2 | De 3 april 2008 16:47 |
| Outlook Express standaard Mail-account | dfr200764 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 6 | 18 Jan 2008 10:24 |
| Outlook 2007 wont verzenden / ontvangen. | mattski1624 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 3 | 26 dec 2007 14:42 |
| Thread Tools | |
| |