![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg har nylig endret til Microsoft Office 2007 og har probs sende e mails.I hadde ingen probs tidligere under MS2003 Jeg kan motta e-postmeldinger ingen probs men wont sende. Jeg får feilmeldingen forteller meg å kontakte leverandøren. Jeg har gjort dette og alle innstillingene er riktige re innkommende og utgående server. Jeg er med Orange og nå forteller meg er det et problem med Microsoft. Har noen noen ideer om hvordan jeg kan løse problemet. Jeg kan sende e-post hvis jeg går inn på Orange webområde og sende e-post som weay men jeg vil gjerne ha anlegget å gjøre dette på OE 2007. Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg antar du mener Outlook 2007, og ikke Outlook Express:
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Komme fri postleverandører Send e-post til Outlook på forespørsel | Tom Billington | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 1 | 7 mars 2009 13:12 |
| Slik fjerner du Outlook Express blir min standard e-post | hehenotfunny | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 3 | 8 oktober 2008 08:50 |
| E-post sender automatisk (i Outlook Express) før jeg er ferdig med den | Psychotron | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 2 | 3 april 2008 16:47 |
| Outlook Express standard Mail konto | dfr200764 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 6 | 18 januar 2008 10:24 |
| Outlook 2007 wont sende / motta. | mattski1624 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 3 | 26 desember 2007 14:42 |
| Thread Tools | |
| |