![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej Jag har nyligen ändrats till Microsoft Office 2007 och har probs skicka e mails.I hade inga probs tidigare MS2003 Jag kan ta emot e post inga probs, men det brukar skicka. Jag får felmeddelande berättade att kontakta ISP. Jag har gjort det här och alla mina inställningar är rätt nytt inkommande och utgående server. Jag är med Orange och nu berätta att det är ett problem med Microsoft. Har någon har några idéer om hur jag kan lösa problemet. Jag kan skicka e-post om jag går in på Orange site och skicka min e-post för att weay men jag skulle vilja ha möjlighet att göra det på OE 2007. Tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag antar du menar Outlook 2007, inte Outlook Express:
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Få Gratis postleverantörer att skicka e-post till Outlook på begäran | Tom Billington | E-post, VoIP & IM Diskussion | 1 | 7 mars 2009 13:12 |
| Ta bort Outlook Express blir mitt standardprogram för e-post | hehenotfunny | E-post, VoIP & IM Diskussion | 3 | 8 oktober 2008 08:50 |
| E-post skickar automatiskt (i Outlook Express) innan jag avslutar det | Psychotron | E-post, VoIP & IM Diskussion | 2 | 3 april 2008 16:47 |
| Outlook Express standard Mail-konto | dfr200764 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 6 | 18 januari 2008 10:24 |
| Outlook 2007 wont skicka / ta emot. | mattski1624 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 3 | 26 december 2007 14:42 |
| Thread Tools | |
| |