![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, jeg er et nyt medlem, så »hello« til alle. Jeg har aa par mærkelig problemer på mit kontor og jeg løber tør for idéer. 1. En PC kører XP og Outlook 2003 er for nylig holdt op med at være i stand til at sende / modtage e-mails og været ude af stand til at se HTTPS eller FTP-steder. Nr. indstillinger er blevet ændret. Jeg har googled problemet og er blevet rådet til at fjerne plasteret KB913807 (ikke har det), skal du slukke firewalls men uden held - jeg er ude af ideer 2. Har det samme problem på en bærbar computer, men denne laptop værker bøde på andre steder uden for kontoret. Intet har ændret på vores router og de øvrige 5 pc'er på kontoret arbejde bøde. Jeg tror, at det har noget at gøre med havn tilladelser eller åbne dem, men jeg forstår ikke, hvad der kunne have forårsaget problemet i første omgang, og hvorfor den bærbare computer arbejder på andre placeringer. Tak på forhånd for enhver hjælp |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I betragtning af, at den bærbare computer arbejder på andre områder, har du set fungeret routeren er skyld. Har du en anden du kan prøve med? Ellers nulstille router til fabrikkens standardindstillinger, reconfigure det, og så vil det forhåbentlig arbejde.
|
| |||
| |||
| Tak for svaret. Hvordan er skønt, at andre pc'er på netværket er fint? Ville det ikke de lider under det samme problem? |
|
| |||
| |||
| Citat:
Hummm. Kan du ping www.google.co.uk fra de ramte computere, når de er tilsluttet? Jeg er lidt stumped af dette en ... Hvordan er disse computere er knyttet til netværket?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Ja, jeg kan pinge websites, at jeg ikke kan få adgang til via web browser såsom https websider. det er som om de havne er lukkede såsom havne 25, 110 og en for https (443 Jeg tror), men jeg har prøvet alt, men uden held. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Har du forsøgt at bruge en anden browser, f.eks Firefox?
|
| |||
| |||
| Ja, jeg har forsøgt at bruge IE7 og Firefox |
|
| |||
| |||
| Lad mig tænke over det i aften. Jeg tænker det må være en firewall spørgsmålet om XP ... Har du forsøgt at deaktivere den ...? Jeg synes, du sagde du havde allerede.
|
| |||
| |||
| ja |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| MS Outlook - Jeg er i stand til at sende mails, men jeg cant modtage | ttoshiba | E-mail, VoIP og IM Discussion | 0 | 5. jun 2009 02:35 |
| Hvorfor kan jeg sende men ikke modtage e-mails | stald | E-mail, VoIP og IM Discussion | 7 | 13. maj 2009 06:04 |
| Outlook 2007 plejer sende / modtage. | mattski1624 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 3 | 26th Dec 2007 14:42 |
| OE sende / modtage | redragon | E-mail, VoIP og IM Discussion | 2 | 19 december 2007 18:20 |
| Outlook 2003 sende og modtage problem | PVM | Office Suites & Applications | 2 | 16. sep 2007 09:57 |
| Thread Tools | |
| |