![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, olen uusi jäsen niin "hello" kaikille. Olen aa pari outoa ongelmia työhuoneessani ja olen loppumassa ideoita. 1. PC käynnissä XP ja Outlook 2003 on äskettäin enää voi lähettää / vastaanottaa sähköpostia ja ollut pysty katselemaan HTTPS tai FTP-sivustoille. Asetuksia ei ole muutettu. Olen googled ongelma ja on suositeltavaa poistaa korjaustiedoston KB913807 (ei ole sitä), sammuta palomuuri mutta ei onnea - i am ulos ideoita 2. On sama ongelma on kannettava tietokone, mutta tämä laptop works fine muihin sijaintipaikkoihin ulkopuolella toimistossa. Mikään ei ole muuttunut meidän reitittimen ja muille 5 PC: n toimistossa toimivat hyvin. Uskon, että se on jotain tekemistä sen kanssa, satama oikeudet tai avata niitä, mutta en ymmärrä, mikä on aiheuttanut ongelman ensin ja miksi tietokone toimii muissa paikoissa. Kiitoksenne etukäteen mitään apua |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ottaen huomioon, että kannettava tietokone toimii muissa paikoissa, sinun on periaatteessa toiminut reititin on vika. Onko sinulla toinen voit testi? Muuten palauttaa reitittimen tehtaan oletusasetukset, reconfigure se, ja sitten se toivottavasti työtä.
|
| |||
| |||
| Kiitos vastauksesta. Miten on kuitenkin, että muiden tietokoneen ja verkon ovat kunnossa? Eikö ne kärsivät samasta ongelmasta? |
|
| |||
| |||
| Quote:
Hummm. Voitko ping www.google.co.uk alk. vaikutusalaan tietokoneita, kun ne liittyvät? Olen hieman ihan änkkänä tässä yksi ... Miten nämä tietokoneet on liitetty verkkoon?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Kyllä, voin ping verkkosivustot, i ei voi käyttää web-selaimen, kuten https kotisivut. se on ikään kuin satamissa on suljettu kuten satamissa 25, 110 ja yksi https (443 mielestäni), mutta olen yrittänyt kaikkea, mutta ilman onnea. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Oletko yrittänyt käyttää eri selainta, kuten Firefox?
|
| |||
| |||
| Kyllä, olen yrittänyt käyttää IE7 ja Firefox |
|
| |||
| |||
| Haluan ajatella sen tänä iltana. Mielessäni on palomuuri kysymystä XP ... Oletko yrittänyt poistaa se ...? Mielestäni te sanoitte jo.
|
| |||
| |||
| kyllä |