vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu

Register

College Student Kuka tarvitsee apua - LISTPROC varten listan?

Reply

Thread Tools
Old 10 maaliskuu 2009, 15:24
Uusi Jäsen

Default College Student Kuka tarvitsee apua - LISTPROC varten listan?

Hei,
Olen opiskelija, joka on työskennellyt asiakkaalle liiketoiminnan hanke. Hänen voittoa tavoittelematon järjestö tällä hetkellä käyttää LISTPROC niiden listan JA keskusteluryhmiä. Hän haluaa vaihtoehtona LISTPROC että tekisi samoja asioita vain käyttäjäystävällisemmäksi ja perustuu salasana / käyttäjänimi perusteella. Nämä ovat muutamia niistä asioista, hän ei pidä siitä, LISTPROC:

1. Syntaksia on seurannut hyvin tiiviisti
2. Hänen ihanteellinen ohjelmisto olisi pohjauduttava käyttäjätunnus ja salasana ja olisi kuljetettavien niin, että käyttäjät voivat muuttaa niiden asetuksia itse.
3. Hän valittaa, että LISTPROC on täysin sähköpostiin perustuva

Onko olemassa vaihtoehtoisia listan / keskustelufoorumi ohjelmisto, joka olisi hyvä sovi minun asiakas? Minulla ei voi löytää mitään ... Minulla on tarkastella vääriin paikkoihin. Ohjelmisto on maling luettelo ja keskustelufoorumi valmiuksia. Voiko kukaan auta minua?

Kiitos
Old 12 maaliskuu 2009, 13:30
Rahoittajien ryhmän

Default College Student Kuka tarvitsee apua - LISTPROC varten listan?

Keskustelufoorumi? Listproc? Ei, se voi olla hyvä keskustelu luettelo ohjelmisto mutta Haluaisin nähdä esimerkki siitä tukemalla keskustelufoorumi.

Saattaa olla puoli tusinaa vaihtoehtoja, jotka käsittelevät mailing ja keskustelulistoja, osittain valintaa sanelee vastaanottavan käyttöjärjestelmä. http://www.list.org/ on lähtökohta.

My System: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Emolevy:
Asus A8N-VM CSM
RAM-muisti:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512 Mt
Äänikortti:
Cherry RS 6000 M näppäimistö
Kiintolevy (t):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s yllä
Optinen asema (t):
Samsung DVD-ROM-TS-H352
Asia / PSU:
Thermaltake Soprano
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (t):
SXGA Litteän
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Xp Student Edition? Mikä se on? runoades Windows-käyttöjärjestelmät 2 25th Feb 2008 05:01
College Network mike4life Verkottuminen, Modeemit & VoIP 11 5. Joulukuu 2007 04:40
E Mailing pixs Johnnie Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 7 28. marraskuu 2007 16:21
Tytär on kannettava tietokone korkeakoulujen handthrottle Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 2 6. lokakuu 2007 05:18
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.