![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Olen opiskelija, joka on työskennellyt asiakkaalle liiketoiminnan hanke. Hänen voittoa tavoittelematon järjestö tällä hetkellä käyttää LISTPROC niiden listan JA keskusteluryhmiä. Hän haluaa vaihtoehtona LISTPROC että tekisi samoja asioita vain käyttäjäystävällisemmäksi ja perustuu salasana / käyttäjänimi perusteella. Nämä ovat muutamia niistä asioista, hän ei pidä siitä, LISTPROC: 1. Syntaksia on seurannut hyvin tiiviisti 2. Hänen ihanteellinen ohjelmisto olisi pohjauduttava käyttäjätunnus ja salasana ja olisi kuljetettavien niin, että käyttäjät voivat muuttaa niiden asetuksia itse. 3. Hän valittaa, että LISTPROC on täysin sähköpostiin perustuva Onko olemassa vaihtoehtoisia listan / keskustelufoorumi ohjelmisto, joka olisi hyvä sovi minun asiakas? Minulla ei voi löytää mitään ... Minulla on tarkastella vääriin paikkoihin. Ohjelmisto on maling luettelo ja keskustelufoorumi valmiuksia. Voiko kukaan auta minua? Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Keskustelufoorumi? Listproc? Ei, se voi olla hyvä keskustelu luettelo ohjelmisto mutta Haluaisin nähdä esimerkki siitä tukemalla keskustelufoorumi.
Saattaa olla puoli tusinaa vaihtoehtoja, jotka käsittelevät mailing ja keskustelulistoja, osittain valintaa sanelee vastaanottavan käyttöjärjestelmä. http://www.list.org/ on lähtökohta. My System: Tim
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Xp Student Edition? Mikä se on? | runoades | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 25th Feb 2008 05:01 |
| College Network | mike4life | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 11 | 5. Joulukuu 2007 04:40 |
| E Mailing pixs | Johnnie | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 7 | 28. marraskuu 2007 16:21 |
| Tytär on kannettava tietokone korkeakoulujen | handthrottle | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 6. lokakuu 2007 05:18 |
| Thread Tools | |
| |