manji kapital -

Magazine
Go Back   Computer soka > Computer Software > Email, VoIP & IM Razgovor

Register

College Student Tko treba pomoći - LISTPROC mailing lista?

Reply

Thread Tools
Old 10 ožujak 2009, 15:24
Novi član grupe

Zdravo,
Ja sam student na koledžu, koji je radeći sa strankom za poslovni projekt. Njegov neprofitna organizacija trenutno koristi LISTPROC za njihovu mailing listu i diskusije forumi. On želi alternativa LISTPROC da će učiniti isto ono samo više user friendly i na temelju lozinku / username osnovi. Ovo su neke od stvari koje on ne voli o LISTPROC:

1. U sintaksi je biti vrlo pomno prate
2. Njegov idealan softver bi se na temelju korisničkog imena i lozinke, te će biti pokretni, kako bi korisnici mogli prilagoditi njihove postavke sebe.
3. On complains da LISTPROC je u potpunosti baziran e-pošte

Ima li alternativni mailing lista / tribini softver koji bi bio dobar za moje stane klijent? JA licemjerje 'činiti se pronaći ... moram se gleda u pogrešnom mjesta. Softver bi trebao imati maling liste i tribini sposobnosti. Može bilo tko ugoditi pomoć mene?

Hvala
Old 12 ožujak 2009, 13:30
Donatorska Grupa

Discussion forum? Listproc? Ne, to bi mogao biti dobar softver, ali rasprava popis Htio bih vidjeti primjer ona podupire raspravu forum.

Tu bi moglo biti pola tuceta alternative to hvataljka i diskusija mailing liste, dijelom diktira izbor je po domaćin operativni sustav. http://www.list.org/ je polazišna točka.

My System: Tim

Procesor (i):
Athlon 64 3500 +
Matične ploče:
Asus A8N-VM CSM
RAM memorija:
Gusar PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Grafička kartica (e):
nVidia Geforce 6600 512MB
Sound Card:
Cherry RS 6000 m tipkovnici
Tvrdi disk (i):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s održavati
Optički pogon (e):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake sopran
Hlađenje:
Stock
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (e):
SXGA Flat Panel
Operacijski sustav (e):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Reply

Register
Thread Tools