![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo, Ik ben een student die werkt met een client voor een zakelijk project. Zijn non-profit organisatie die momenteel gebruikt LISTPROC voor hun mailinglijst en discussiefora. Hij wil een alternatief voor LISTPROC dat hetzelfde zou doen dingen alleen meer gebruikersvriendelijk en gebaseerd op een wachtwoord / gebruikersnaam basis. Dit zijn enkele van de dingen die hij niet graag over LISTPROC: 1. De syntax is te volgen op de voet 2. Zijn ideale software zou worden gebaseerd op een gebruikersnaam en wachtwoord, en zou worden vervoerd, zodat gebruikers in staat zouden zijn om hun instellingen zelf. 3. Hij beklaagt zich erover dat LISTPROC is volledig gebaseerd e-mail Is er een alternatief mailinglijst / discussieforum software dat zou een goed geschikt is voor mijn cliënt? Ik kan me niet schijnen te vinden ... Ik moet zoeken in de verkeerde plaatsen. De software moet hebben maling lijst en discussieforum vermogens. Kan iemand me helpen alstublieft? Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Discussieforum? Listproc? Nee, is het wellicht goed gesprek lijst software maar ik zou graag zien dat een voorbeeld van het steunen van een discussieforum.
Er is misschien een half dozijn alternatieven die handvat mailinglijst en discussie lijsten, deels de keuze is ingegeven door de host-besturingssysteem. http://www.list.org/ is een uitgangspunt. Mijn Systeem: Tim
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Xp Student Edition? Wat is het? | runoades | Windows besturingssystemen | 2 | 25 feb 2008 05:01 |
| College Network | mike4life | Netwerken, modems & VoIP | 11 | 5 Dec 2007 04:40 |
| E Mailing pixs | Johnnie | E-mail, VoIP & IM Overleg | 7 | 28 nov 2007 16:21 |
| Dochter laptop nodig voor school | handthrottle | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | 6 okt 2007 05:18 |
| Thread Tools | |
| |