mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon

Register

Høyskolestudent Who Needs Hjelp - LISTPROC for adresseliste?

Reply

Thread Tools
Old 10. mai 2009 Mar, 15:24
New Member Group

Default Høyskolestudent Who Needs Hjelp - LISTPROC for adresseliste?

Hallo,
Jeg er en høyskole student som jobber med en klient for en virksomhet prosjektet. Hans ideell organisasjon bruker LISTPROC på deres mailingliste og diskusjonsfora. Han ønsker et alternativ til LISTPROC som ville gjøre det samme bare mer brukervennlig og basert på et passord / brukernavn basis. Dette er noe av det han liker ikke om LISTPROC:

1. Syntaksen må følges nøye
2. Hans ideal programvare ville være basert på brukernavn og passord, og ville være transportable slik at brukerne vil kunne justere innstillingene selv.
3. Han complains at LISTPROC er helt e basert

Er det noen alternative mailingliste / diskusjonsforum programvare som skulle passe godt for min klient? Jeg kan ikke synes å finne noen ... jeg må lete på feil steder. Programvaren skal ha maling og diskusjonsforum evner. Kan noen vennligst hjelpe meg?

Takk
Old 12th 2009 Mar, 13:30
Donor Group

Default Høyskolestudent Who Needs Hjelp - LISTPROC for adresseliste?

Diskusjonsforum? Listproc? Nei, det kan være god diskusjon på venteliste programvare men jeg vil se et eksempel på det å støtte et diskusjonsforum.

Det kan være et halvt dusin alternativer som håndterer mailing og diskusjon lister, delvis valget er diktert av verten operativsystemet. http://www.list.org/ er et utgangspunkt.

Min System: Tim

Prosessor (er):
Athlon 64 3500 +
Hovedkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM-minne:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 6600 512MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (er):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s sustain
Optisk stasjon (er):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Telewest 2x20Mb/sec