![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo, Jeg er en høyskole student som jobber med en klient for en virksomhet prosjektet. Hans ideell organisasjon bruker LISTPROC på deres mailingliste og diskusjonsfora. Han ønsker et alternativ til LISTPROC som ville gjøre det samme bare mer brukervennlig og basert på et passord / brukernavn basis. Dette er noe av det han liker ikke om LISTPROC: 1. Syntaksen må følges nøye 2. Hans ideal programvare ville være basert på brukernavn og passord, og ville være transportable slik at brukerne vil kunne justere innstillingene selv. 3. Han complains at LISTPROC er helt e basert Er det noen alternative mailingliste / diskusjonsforum programvare som skulle passe godt for min klient? Jeg kan ikke synes å finne noen ... jeg må lete på feil steder. Programvaren skal ha maling og diskusjonsforum evner. Kan noen vennligst hjelpe meg? Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Diskusjonsforum? Listproc? Nei, det kan være god diskusjon på venteliste programvare men jeg vil se et eksempel på det å støtte et diskusjonsforum.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Xp Student Edition? Hva er det? | runoades | Windows-operativsystemer | 2 | 25 februar 2008 05:01 |
| College Network | mike4life | Nettverk, modem og VoIP | 11 | 5 desember 2007 04:40 |
| E Mailing pixs | Johnnie | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 7 | 28 nov 2007 16:21 |
| Datteren behov laptop for college | handthrottle | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 6 okt 2007 05:18 |
| Thread Tools | |
| |