![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hej,
Jag är en college student som arbetar med en klient för ett affärsprojekt. Hans icke-vinstdrivande organisation för närvarande använder LISTPROC för sin e-postlista och diskussionsforum. Han vill ha ett alternativ till LISTPROC som skulle göra samma saker bara mer användarvänlig och baseras på ett lösenord / användarnamn grund. Detta är några av de saker han inte tycker om LISTPROC: 1. Syntaxen måste följas mycket noga 2. Hans ideal programvara skulle baseras på ett användarnamn och lösenord, och skulle vara transportabla, så att användarna skulle kunna anpassa sina inställningar själva. 3. Han klagar på att LISTPROC är helt e-baserad Finns det någon alternativ e-postlista / diskussionsforum program som skulle passa bra för min klient? Jag kan inte hitta något ... jag måste leta på fel ställen. Programmet bör ha maling lista och diskussionsforum kapacitet. Kan någon snälla hjälpa mig? Tack |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Diskussionsforum? Listproc? Nej, det kan vara bra diskussionslista programvara men jag vill se ett exempel på det stöd till ett diskussionsforum.