менше справедливості

Magazine
Go Back   Комп'ютерні Сік > Комп'ютерні програми > Електронна пошта, чати VoIP & Обговорення

Register

Коледж студента, який потребує допомоги - LISTPROC для розсилки?

Reply

Різьба Інструменти
Old 10 березня 2009, 15:24
Нові члени групи

Default Коледж студента, який потребує допомоги - LISTPROC для розсилки?

Здравствуйте,
Я студент, який працює з клієнтом для бізнес-проекту. Його некомерційна організація в даний час використовує LISTPROC для їх розсилки і дискусійні форуми. Він хоче, альтернатива LISTPROC, що б робити те ж саме, тільки більш зручним для користувачів і на основі пароль / ім'я користувача основі. Ось деякі з речей, він не хотів про LISTPROC:

1. Синтаксис повинен бути дуже уважно стежить
2. Його ідеальне програмне забезпечення буде заснований на імені користувача та пароля основу і буде переносні, так що користувачі зможуть налаштувати свої настройки самостійно.
3. Він скаржиться, що LISTPROC повністю заснована Email

Чи є альтернативний список розсилки / форум програмного забезпечення, які будуть придатними для моїх клієнтів? Я не можу знайти якийсь ... Я повинен бути дивлячись у неправильних місцях. Програмне забезпечення повинне мати Maling список і можливість обговорення форуму. Чи можна мені допомогти??

Спасибо
Old 12 березня 2009, 13:30
Донор групи

Default Коледж студента, який потребує допомоги - LISTPROC для розсилки?

Обговорення форуму? Listproc? Ні, це може бути хорошим програмним забезпеченням дискусійний лист, але я хотів би побачити приклад її підтримки форум.

Там може бути півдюжини альтернатив, які обробляють розсилки і дискусійні листи, почасти вибір диктується операційна система хоста. http://www.list.org/ є відправною точкою.

Моя система: Тім

Процесор (и):
Athlon 64 3500 +
Материнська плата:
Asus A8N-VM CSM
ОЗУ:
Corsair DDR PC3200 CL2-400 2GB
Графічна карта (и):
NVidia GeForce 6600 512MB
Звукова карта:
Cherry RS 6000 М клавіатура
Жорсткий диск (и):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / S підтримувати