![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Just wondering hvis nogen kender nogen god software, så jeg kan oprette et konferenceopkald, helst gratis ![]() Det vil kun være med 4 personer Enhver idé ![]() Tak
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skype makker.
| |||
| |||
| Yeah Skype er nede Men burde have nævnt, at Enhver anden? Edit: Fra Skype Citat:
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har ikke noget ... |
|
| |||
| |||
| Jeg vil også anbefale skype, hvis du kan vente på det for at få op at køre. Jeg vil ikke forestille mig, de vil tage, så længe de siger |
|
| |||
| |||
| Ja, men de ting er, er der 3 peeps i mit hus en mo og en i USA parat til at spille graw2 og vi har ingen måde at kommunikere
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| MSN? |