![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Just me af of er iemand is die weet van een goede software, zodat ik kan maken van een conference call, liefst gratis ![]() Het zal slechts met 4 personen Enig idee ![]() Bedankt
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skype stuurman.
| |||
| |||
| Ja Skype is vast wel moet gezegd dat Elke andere? Edit: Van Skype Citaat:
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb niets ... |
|
| |||
| |||
| Ik zou ook adviseren skype als je kunt wachten tot het aan de slag te kunnen. Ik zou niet voorstellen zullen ze net zo lang als ze zeggen |
|
| |||
| |||
| Ja, maar het ding is, zijn er 3 peeps in mijn huis een ma en een in de VS klaar om te spelen graw2 en we hebben geen manier van communiceren
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| MSN? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Call of Juarez | robina80 | PC & Gaming Console | 2 | 25 juli 2009 16:39 |
| Stem die niet in yahoo conferentie in vista | suraiz83 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 1 | 10 apr 2008 16:54 |
| Call of Duty 4 | jungle-bhoy | PC & Gaming Console | 6 | 29 dec 2007 17:35 |
| Bel me AL | Descrasnezul | Introduceer jezelf hier | 7 | 12 okt 2007 18:41 |
| Call of Duty 2 | swordude | PC & Gaming Console | 2 | 21 okt 2006 10:12 |
| Thread Tools | |
| |