![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bare lurte på om noen vet om noen bra programvare, slik at jeg kan opprette en konferansesamtale, helst gratis ![]() Det vil bare være med 4 personer Aner ![]() Takk
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skype kompis.
| |||
| |||
| Ja Skype er nede skjønt, skal ha nevnt at Noen andre? Edit: Fra Skype Sitat:
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har ingenting ... |
|
| |||
| |||
| Jeg vil også anbefale skype hvis du kan vente til det å komme i gang. Jeg vil ikke tenke det tar så lenge de sier |
|
| |||
| |||
| Ja, men ting er, er det 3 peeps i huset mitt en mo og ett i USA klar til å spille graw2 og vi har ingen måte å kommunisere
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| MSN? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Call of Juarez | robina80 | PC & Console Gaming | 2 | 25 juli 2009 16:39 |
| Voice ikke kommer i Yahoo konferansen i vista | suraiz83 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 1 | 10 april 2008 16:54 |
| Call of Duty 4 | Jungel-bhoy | PC & Console Gaming | 6 | 29 desember 2007 17:35 |
| Ring meg AL | Descrasnezul | Presenter deg selv her | 7 | 12 oktober 2007 18:41 |
| Call of Duty 2 | swordude | PC & Console Gaming | 2 | 21 oktober 2006 10:12 |
| Thread Tools | |
| |