![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bara undrar om någon vet av något bra program så att jag kan skapa ett konferenssamtal, helst gratis ![]() Det kommer att vara med 4 personer En idé ![]() Tack
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skype kompis.
| |||
| |||
| Ja Skype är nere dock borde ha nämnt att Alla andra? Edit: från Skype Citat:
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har inget ... |
|
| |||
| |||
| Jag skulle också rekommendera skype om du kan vänta på att komma igång. Jag skulle inte tror att de kommer att ta så länge som de säger |
|
| |||
| |||
| Ja men det är, det finns 3 peeps i mitt hus en mo och en i USA redo att spela graw2 och vi har ingen möjlighet att kommunicera
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| MSN? |