Jeg har brug for nogle råd.
Mit firma har en email, hvor kunder sender forespørgsler / spørgsmål, på en dag, at e-mail-adresse modtager ca ~ 40 breve. Indtil i dag har vi været ved hjælp af MS Outlook i meget enkelt måde: alle modtaget breve blev peget på en MS Outlook Offentlig mappe og konsulenter blev picking bogstaverne og blot besvare dem vha. specificeret (samme som klienten sender e-mail til) konto, alle de besvarede / sendt mails blev flyttet (automatisk ved skabt regel i MS Outlook) tilbage til andre offentlige mappe, hvor vi har alle svarene. Dette er virkelig simpelthen ikke det? :)
Men jeg fik efterspørgslen. Fra nu er det nødvendigt at beregne den tid - Hvor lang tid tog at besvare e-mailen. Årsag vi arbejder kun i arbejdstiden 8-17, vi fik frist, der er Fife arbejdstid til at besvare e-mailen. For eksempel i slutningen af måneden vil jeg blive bedt om at gøre en betænkning - hvor mange breve blev besvaret i mere end 5 arbejdstid. Så er der nogen chancer for at gøre det med MS Outlook eller med særlige addons på det? hvis du tror nogen (som jeg er), hvilket program du vil anbefale mig at bruge i stedet MS Outlook, eller måske kan du give nogle gode råd ..
Tak.