mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP og IM Discussion

Register

Opsætning og Answering Offentlige Email

Reply

Thread Tools
Old 11 juni 2009, 09:28
REW
Ny Medlem Gruppen

Default Opsætning og Answering Offentlige Email

Jeg har brug for nogle råd.

Mit firma har en email, hvor kunder sender forespørgsler / spørgsmål, på en dag, at e-mail-adresse modtager ca ~ 40 breve. Indtil i dag har vi været ved hjælp af MS Outlook i meget enkelt måde: alle modtaget breve blev peget på en MS Outlook Offentlig mappe og konsulenter blev picking bogstaverne og blot besvare dem vha. specificeret (samme som klienten sender e-mail til) konto, alle de besvarede / sendt mails blev flyttet (automatisk ved skabt regel i MS Outlook) tilbage til andre offentlige mappe, hvor vi har alle svarene. Dette er virkelig simpelthen ikke det? :)
Men jeg fik efterspørgslen. Fra nu er det nødvendigt at beregne den tid - Hvor lang tid tog at besvare e-mailen. Årsag vi arbejder kun i arbejdstiden 8-17, vi fik frist, der er Fife arbejdstid til at besvare e-mailen. For eksempel i slutningen af måneden vil jeg blive bedt om at gøre en betænkning - hvor mange breve blev besvaret i mere end 5 arbejdstid. Så er der nogen chancer for at gøre det med MS Outlook eller med særlige addons på det? hvis du tror nogen (som jeg er), hvilket program du vil anbefale mig at bruge i stedet MS Outlook, eller måske kan du give nogle gode råd ..

Tak.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Opsætning af Windows Server 2K8 Time på flere Installerer - Script? kristijan Windows-operativsystemer 1 22. maj 2009 08:18
Wi-Fi-sikkerhed - Brug af offentlige net Blackrock Networking, Modemer & VoIP 1 30 april 2009 13:47
Installeret Vista SP1, Konfigurering Opdateringer på Shutdown mislykkes caselles206 Windows-operativsystemer 1 21. feb 2009 03:37
Min profil - offentlige grupper? 4D (Fordy (Ford) Ollie Fællesskabet News & Chat 4 31 januar 2009 15:50
Siden Installere SP1 Offentlige Musik Icon Changed tekp Windows-operativsystemer 1 8. sep 2008 23:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.