Tarvitsen joitakin neuvoja.
Oma yritys on yksi sähköpostiosoite, jos asiakkaat lähettää kyselyt / kysymyksiä, yhdessä päivässä, että sähköpostiosoite saa noin ~ 40 kirjaimia. Till tänään on käyttänyt MS Outlook hyvin yksinkertaisesti tavalla: kaikki vastaanotetut kirjeet Huomautettiin yhden MS Outlook Public-kansion ja konsulttien oli valita kirjaimia ja vain vastaat ne käyttämällä määritelty (sama kuin asiakas lähettää sähköpostia) huomioon kaikki vastasi / lähetettiin sähköpostiviestejä oli siirretty (automaattisesti, joita luotiin sääntö MS Outlook) takaisin muiden julkisten kansio, jossa käymme kaikki vastaukset. Tämä on todella yksinkertaisesti ei ole sitä? :)
Mutta minulla kysyntää. Mistä nyt on tarvetta laskea aikaa - Kuinka kauan kesti vastata sähköpostiin. Syy työskentelemme ainoastaan työaika 8-17, meillä on määräaika, joka on huilu työajan vastata sähköpostiin. Esimerkiksi kuukauden loppuun i pyydetään antamaan kertomus - kuinka paljon kirjeitä vastasi yli 5 työaikoja. Joten onko mitään mahdollisuuksia tehdä sen MS Outlook tai erityistä AddOns sitä? Jos mielestäsi ei (olen), joka ohjelmalla Suosittelen minulle käyttää sijaan MS Outlook, tai ehkä voit antaa viisaita neuvoja ..
Kiitos.