mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP & IM Overleg

Register

Configureren en beantwoorden Openbare Email

Reply

Thread Tools
Old 11 jun 2009, 09:28
Rew
Nieuw Lid Fractie

Ik moet een aantal adviezen.

Mijn bedrijf heeft een e-mail waar klanten stuurt zoekopdrachten / vragen, in een dag dat e-mailadres ontvangt ongeveer ~ 40 letters. Tot vandaag hebben wij het gebruik van MS Outlook op een heel eenvoudige manier: alle ontvangen brieven werd gewezen op een MS Outlook Openbare map en consultants plukken de letters en alleen beantwoorden door gebruik te maken van bepaalde (zelfde als client stuurt een e-mailbericht naar) met alle antwoorden / verzonden mails werd verplaatst (automatisch, door de regel gemaakt in MS Outlook) terug naar de andere publieke map waar we het beheer van alle antwoorden. Dit is echt gewoon niet? :)
Maar ik heb de vraag. Vanaf nu is het nodig voor de berekening van de tijd - Hoeveel tijd nam om te antwoorden op de e-mail. Omdat wij werken alleen op werkdagen 8.17 uur, we hebben deadline die Fife werktijden naar het antwoord op de e-mail. Bijvoorbeeld op het einde van de maand zal ik gevraagd om een verslag - hoeveel brieven werd beantwoord in meer dan 5 werktijden. Dus is er geen enkele kans om het te doen met MS Outlook of met bijzondere addons op het? Als u denkt dat er geen (zoals ik), welk programma je zou aanbevelen voor me te gebruiken in plaats MS Outlook, of misschien kun je geven wat verstandig advies ..

Bedankt.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.