Ik moet een aantal adviezen.
Mijn bedrijf heeft een e-mail waar klanten stuurt zoekopdrachten / vragen, in een dag dat e-mailadres ontvangt ongeveer ~ 40 letters. Tot vandaag hebben wij het gebruik van MS Outlook op een heel eenvoudige manier: alle ontvangen brieven werd gewezen op een MS Outlook Openbare map en consultants plukken de letters en alleen beantwoorden door gebruik te maken van bepaalde (zelfde als client stuurt een e-mailbericht naar) met alle antwoorden / verzonden mails werd verplaatst (automatisch, door de regel gemaakt in MS Outlook) terug naar de andere publieke map waar we het beheer van alle antwoorden. Dit is echt gewoon niet? :)
Maar ik heb de vraag. Vanaf nu is het nodig voor de berekening van de tijd - Hoeveel tijd nam om te antwoorden op de e-mail. Omdat wij werken alleen op werkdagen 8.17 uur, we hebben deadline die Fife werktijden naar het antwoord op de e-mail. Bijvoorbeeld op het einde van de maand zal ik gevraagd om een verslag - hoeveel brieven werd beantwoord in meer dan 5 werktijden. Dus is er geen enkele kans om het te doen met MS Outlook of met bijzondere addons op het? Als u denkt dat er geen (zoals ik), welk programma je zou aanbevelen voor me te gebruiken in plaats MS Outlook, of misschien kun je geven wat verstandig advies ..
Bedankt.