mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon

Register

Konfigurering og Besvare Offentlig Epost

Reply

Thread Tools
Old 11 juni 2009, 09:28
Rew
New Member Group

Default Konfigurering og Besvare Offentlig Epost

Jeg trenger noen råd.

Firmaet har en e-post der kundene sender forespørsler / spørsmål, på en dag som e-postadressen mottar om ~ 40 bokstaver. Till har vi i dag bruker MS Outlook i en enkel måte: alt mottatt brev ble pekt på en MS Outlook fellesmappe og konsulenter ble rørt bokstavene og kun svare dem ved hjelp av spesifisert (samme som klienten sender e-post til) konto, alle besvart / sendt post ble flyttet (automatisk, ved å opprettet regelen i MS Outlook) tilbake til annen offentlig mappe hvor vi holder alle svarene. Dette er egentlig ganske enkelt ikke sant? :)
Men jeg har etterspurt. Fra nå er det behov for å beregne tiden - Hvor lang tid tok å svare på epost. Forårsake Vi arbeider bare i arbeidstid 8-17, vi fikk frist som er fife arbeidstid å svare på epost. For eksempel i slutten av måneden vil jeg bli spurt om å lage en rapport - hvor mye brevene ble besvart i mer enn 5 arbeidstid. Så er det noen muligheter for å gjøre det med MS Outlook eller med spesielle addons på den? Hvis du tror at ingen (som jeg), hvilket program du vil anbefale for meg å bruke stedet MS Outlook, eller kanskje du kan gi noen kloke råd ..

Takk.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.