![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg trenger noen råd.
Firmaet har en e-post der kundene sender forespørsler / spørsmål, på en dag som e-postadressen mottar om ~ 40 bokstaver. Till har vi i dag bruker MS Outlook i en enkel måte: alt mottatt brev ble pekt på en MS Outlook fellesmappe og konsulenter ble rørt bokstavene og kun svare dem ved hjelp av spesifisert (samme som klienten sender e-post til) konto, alle besvart / sendt post ble flyttet (automatisk, ved å opprettet regelen i MS Outlook) tilbake til annen offentlig mappe hvor vi holder alle svarene. Dette er egentlig ganske enkelt ikke sant? :) Men jeg har etterspurt. Fra nå er det behov for å beregne tiden - Hvor lang tid tok å svare på epost. Forårsake Vi arbeider bare i arbeidstid 8-17, vi fikk frist som er fife arbeidstid å svare på epost. For eksempel i slutten av måneden vil jeg bli spurt om å lage en rapport - hvor mye brevene ble besvart i mer enn 5 arbeidstid. Så er det noen muligheter for å gjøre det med MS Outlook eller med spesielle addons på den? Hvis du tror at ingen (som jeg), hvilket program du vil anbefale for meg å bruke stedet MS Outlook, eller kanskje du kan gi noen kloke råd .. Takk.
|