mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-post, VoIP & IM Diskussion

Register

Konfigurera och besvara allmänhetens Email

Reply

Thread Tools
Old 11 juni 2009, 09:28
REW
New Member Group

Default Konfigurera och besvara allmänhetens Email

Jag behöver lite råd.

Mitt företag har en e-post där kunder skickar sökfrågor / frågor, i en dag som e-postadress får ungefär ~ 40 bokstäver. Till i dag har vi använder MS Outlook i mycket enkelt sätt: alla mottagna brev har pekat på ett MS Outlook-mapp och konsulter var plocka ut bokstäver och bara svara dem med viss (samma som kunden skickar mail till) står alla besvarade / skickade brev flyttades (automatiskt genom skapat regeln i MS Outlook) tillbaka för andra offentliga mapp där vi har alla svaren. Detta är verkligen helt enkelt inte det? :)
Men jag fick efterfrågan. Från och med nu är det nödvändigt att beräkna Temne - Hur lång tid tog att svara på e-post. Orsak vi arbetar endast i arbetstid 8-17, vi har deadline som fife arbetstid för att svara på e-post. Till exempel i slutet av månaden kommer jag att bli ombedd att avlägga en rapport - hur mycket brev besvarades i mer än 5 arbetstid. Så är det några chanser att göra det med MS Outlook eller med särskilda AddOns om det? om du tror att någon (som jag), vilket program skulle du rekommendera mig att använda i stället MS Outlook, eller kanske du kan ge några kloka råd ..

Tack.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.