![]() |
|
| |||
| |||
| Jag behöver lite råd. Mitt företag har en e-post där kunder skickar sökfrågor / frågor, i en dag som e-postadress får ungefär ~ 40 bokstäver. Till i dag har vi använder MS Outlook i mycket enkelt sätt: alla mottagna brev har pekat på ett MS Outlook-mapp och konsulter var plocka ut bokstäver och bara svara dem med viss (samma som kunden skickar mail till) står alla besvarade / skickade brev flyttades (automatiskt genom skapat regeln i MS Outlook) tillbaka för andra offentliga mapp där vi har alla svaren. Detta är verkligen helt enkelt inte det? :) Men jag fick efterfrågan. Från och med nu är det nödvändigt att beräkna Temne - Hur lång tid tog att svara på e-post. Orsak vi arbetar endast i arbetstid 8-17, vi har deadline som fife arbetstid för att svara på e-post. Till exempel i slutet av månaden kommer jag att bli ombedd att avlägga en rapport - hur mycket brev besvarades i mer än 5 arbetstid. Så är det några chanser att göra det med MS Outlook eller med särskilda AddOns om det? om du tror att någon (som jag), vilket program skulle du rekommendera mig att använda i stället MS Outlook, eller kanske du kan ge några kloka råd .. Tack. |