vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu

Register

Onko kukaan tiedä?

Reply

Thread Tools
Old 2 maaliskuu 2008, 21:56
Uusi Jäsen

Default Onko kukaan tiedä?

Hei,
Olen ulkoasua varten paras Web Conferencing palveluja. Nyt päivää kysynnän, web kokouksiin tai Web Conferencing on tärkeä väline liiketoiminnan vuorovaikutusta. Niin minäkin haluan käyttää Web Conferencing palvelun minulle, jotta voidaan lisätä minun tuottavuutta. Mutta en pysty löytämään parhaan palveluntarjoajan koko web jolla ei ole heikentää turvallisuutta ja tekee työstä helppoa? Infact, on monia saattaa netto mutta haluaisin kaikki nykyiset käyttäjän on puhua niiden laitteiden suorituskykyä. Jos olemassa olevan käyttäjän auttaisi minua, se olisi hyvä minulle.
Old 4 maaliskuu 2008, 14:46
Moderator Group

Default Onko kukaan tiedä?

Onko tämä roskapostia tai olet pyytänyt apua? Olen hieman hämmentynyt siitä tavasta olet muotoiltu kysymykseesi?

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register

Kirjanmerkit
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.