mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP og IM Discussion

Register

E-mail sender automatisk (i Outlook Express), før jeg er færdig med det

Reply

Thread Tools
Old 25 januar 2008, 10:36
Ny Medlem Gruppen

Default E-mail sender automatisk (i Outlook Express), før jeg er færdig med det

Jeg har en Sony Vaio bærbare computer med en forholdsvis lille tastatur. Næsten hver gang jeg forsøger at sende en e-mail (med Outlook Express), e-mail vil sende, før jeg har færdig med at skrive den. Så jeg er nødt til at sende e-mail i segmenter, som er et stort problem, fordi så modtageren får omkring tre delvise e-mails fra mig. Er der en genvejstast, at jeg ikke kender til, at jeg kan være en fejltagelse at trykke? Hvis så måske jeg kunne slå den fra.

Det er meget frustrerende og har stået på i meget lang tid, så jeg besluttede at skrive denne besked for at se, om der nogen der har nogen forslag.

Jeg vil virkelig sætte pris på din hjælp. Jeg kan ikke finde et svar på dette spørgsmål overalt!

Tak,
Brad Burton
Old 26 januar 2008, 07:40
Donor-Gruppen

aldrig hørt om det, men hvis du ikke finde et svar hurtigt, i mellemtiden bare skrive det ud på notesblok, og kopier / indsæt i den e-mail-program;)

Mit system: hAvAAck Byg 3

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750@2.67GHz
Bundkort:
Asus P.5N-E
RAM Hukommelse:
GSkill 4 GB DDR2
Grafikkort (r):
EVGA Nvidia e-GeForce 8600GT
Lydkort:
ombord
Harddisk (e):
Samsung 500GB @ 7200rpm
Optisk drev (r):
Død
Sag / PSU:
Generic sag, Generic PSU
Køling:
Zalman 92mm
Network / Internet:
ombord
Monitor (s):
Dell 2408WFP Ultrasharp 2048 24 "
Operating System (s):
MS Vista ULT, Ubuntu 7.10 64-Bit
Old 3. april 2008, 16:47
Ny Medlem Gruppen

Hej der, jeg har hørt om en lignende oplevelse af at bruge de VAIO tastaturer. Den fyr i spørgsmålet ved et uheld blev burhing musen pad og klikke med sin Palm samtidig skrive hans e-mails.

Kan du deaktivere musen pad og tilslutte en ekstern mus? Du ved aldrig, dette kan være årsag
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.