vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu

Register

E-mail lähettää automaattisesti (Outlook Express) ennen kuin lopetan sen

Reply

Thread Tools
Old 25 tammikuu 2008, 10:36
Uusi Jäsen

Minulla on Sony Vaio kannettava tietokone, jossa on melko pieni näppäimistö. Lähes joka kerta, kun yritän lähettää sähköposti (Outlook Express), e-mail lähettää ennen kuin olen valmis kirjoittamalla sen. Olen siis lähettää sähköpostia segmentteihin, mikä on suuri ongelma, koska sitten vastaanottaja saa noin kolme osittainen sähköpostiviestejä minua. Onko pikanäppäin että en tiedä, että minulla voi olla vahingossa painamalla? Jos niin ehkä voisin poistaa sen.

Tämä on hyvin turhauttavaa, ja se on ollut käynnissä jo hyvin pitkään, joten päätin lähettää tämän viestin, onko kukaan ollut mitään ehdotuksia.

Haluaisin todella arvostamme apuanne. En löydä vastausta tähän kysymykseen missä tahansa!

Kiitos,
Brad Burton
Old 26 tammikuu 2008, 07:40
Rahoittajien ryhmän

koskaan kuullut siitä, mutta jos et löydä vastausta pian, ja keskimääräinen aika kirjoita sitä on notepad ja kopioi / liitä osaksi sähköposti ohjelma;)

My System: hAvAAck Build 3

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750@2.67GHz
Emolevy:
Asus P5N-E
RAM-muisti:
GSkill 4GB DDR2
Graphics Card (s):
EVGA Nvidia e-GeForce 8600GT
Äänikortti:
laivalla
Kiintolevy (t):
Samsung 500GB @ 7200Rpm
Optinen asema (t):
Kuollut
Asia / PSU:
Generic asia, Generic PSU
Jäähdytys:
Zalman 92mm
Network / Internet:
laivalla
Monitor (t):
Dell 2408WFP UltraSharp 2048 24 "
Operating System (s):
MS Vista ULT, Ubuntu 7.10 64-bittinen
Old 3 huhtikuu 2008, 16:47
Uusi Jäsen

Moi, olen kuullut vastaavaa kokemusta käyttäen VAIO näppäimistöjä. Kaveri kyseessä oli vahingossa burhing hiiren petauspatja ja napsauttamalla hänen palmunydin kun kirjoitat ulos hänen sähköposteja.

Voitko poistaa hiiri pad ja kytkeä ulkoinen hiiri? Et koskaan tiedä, tämä voi olla syynä
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.