![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on Sony Vaio kannettava tietokone, jossa on melko pieni näppäimistö. Lähes joka kerta, kun yritän lähettää sähköposti (Outlook Express), e-mail lähettää ennen kuin olen valmis kirjoittamalla sen. Olen siis lähettää sähköpostia segmentteihin, mikä on suuri ongelma, koska sitten vastaanottaja saa noin kolme osittainen sähköpostiviestejä minua. Onko pikanäppäin että en tiedä, että minulla voi olla vahingossa painamalla? Jos niin ehkä voisin poistaa sen. Tämä on hyvin turhauttavaa, ja se on ollut käynnissä jo hyvin pitkään, joten päätin lähettää tämän viestin, onko kukaan ollut mitään ehdotuksia. Haluaisin todella arvostamme apuanne. En löydä vastausta tähän kysymykseen missä tahansa! Kiitos, Brad Burton |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| koskaan kuullut siitä, mutta jos et löydä vastausta pian, ja keskimääräinen aika kirjoita sitä on notepad ja kopioi / liitä osaksi sähköposti ohjelma;)
| |||
| |||
| Moi, olen kuullut vastaavaa kokemusta käyttäen VAIO näppäimistöjä. Kaveri kyseessä oli vahingossa burhing hiiren petauspatja ja napsauttamalla hänen palmunydin kun kirjoitat ulos hänen sähköposteja. Voitko poistaa hiiri pad ja kytkeä ulkoinen hiiri? Et koskaan tiedä, tämä voi olla syynä |