mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-mail, VoIP & IM Overleg

Register

E-mail automatisch stuurt (in Outlook Express), voordat ik het af te

Reply

Thread Tools
Old 25 januari 2008, 10:36
Nieuw Lid Fractie

Default E-mail automatisch stuurt (in Outlook Express), voordat ik het af te

Ik heb een Sony Vaio laptop met een vrij kleine toetsenbord. Bijna iedere keer als ik probeer te sturen een e-mail (in Outlook Express), de e-mail sturen voordat ik heb afgewerkt vullen. Dus heb ik voor het verzenden van de e-mail in segmenten, die een groot probleem, omdat dan de ontvanger krijgt ongeveer drie gedeeltelijke e-mails van mij. Is er een sneltoets dat ik niet weten dat ik misschien per ongeluk indrukken? Zo ja, misschien kan ik deze uitschakelen.

Dit is zeer frustrerend en heeft al voor een zeer lange tijd, dus heb ik besloten om dit bericht te zien of er iemand had enige suggesties.

Ik waardeer uw hulp. Ik kan het niet vinden van een antwoord op deze vraag overal!

Bedankt,
Brad Burton
Old 26 januari 2008, 07:40
Donor Groep

nooit van gehoord, maar als je niet snel vinden van een antwoord, in de gemiddelde tijd typt het uit op notepad en kopiëren / plakken in de e-mail programma;)

Mijn Systeem: hAvAAck build 3

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750@2.67GHz
Moederbord:
Asus P5N-E
RAM Geheugen:
GSkill 4GB DDR2
Graphics Card (s):
Nvidia EVGA e-GeForce 8600GT
Sound Card:
onboard
Hard Drive (s):
Samsung 500GB @ 7200rpm
Optische Drive (s):
Dood
Case / PSU:
Generieke zaak, Algemene PSU
Koeling:
Zalman 92mm
Netwerk / Internet:
onboard
Monitor (s):
Dell 2408WFP Ultrasharp 2048 24 "
Operating System (s):
MS Vista ult, Ubuntu 7.10 64-bits
Old 3 apr 2008, 16:47
Nieuw Lid Fractie

Hallo, Ik heb gehoord van een soortgelijke ervaring met de VAIO-toetsenborden. De man in kwestie was toevallig burhing de muismat en klikken met zijn palm tijdens het typen van zijn e-mails.

Kunt u de muismat en aansluiten van een externe muis? Je weet nooit, kan dit de oorzaak
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Cant Stuur E Mail met Outlook Express 2007 (WindowsXP) dexterlevi E-mail, VoIP & IM Overleg 1 14 mrt 2009 15:50
Hoe sluit ik mijn Yahoo! mail account in Outlook Express? jemmah E-mail, VoIP & IM Overleg 2 29 nov 2008 22:32
Het verwijderen van Outlook Express van steeds mijn standaard e-mail hehenotfunny E-mail, VoIP & IM Overleg 3 8 okt 2008 08:50
Outlook Express standaard Mail-account dfr200764 E-mail, VoIP & IM Overleg 6 18 Jan 2008 10:24
Outlook Express gebruiken 1GB + Yeppi0 E-mail, VoIP & IM Overleg 13 15 aug 2007 13:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.