![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb een Sony Vaio laptop met een vrij kleine toetsenbord. Bijna iedere keer als ik probeer te sturen een e-mail (in Outlook Express), de e-mail sturen voordat ik heb afgewerkt vullen. Dus heb ik voor het verzenden van de e-mail in segmenten, die een groot probleem, omdat dan de ontvanger krijgt ongeveer drie gedeeltelijke e-mails van mij. Is er een sneltoets dat ik niet weten dat ik misschien per ongeluk indrukken? Zo ja, misschien kan ik deze uitschakelen. Dit is zeer frustrerend en heeft al voor een zeer lange tijd, dus heb ik besloten om dit bericht te zien of er iemand had enige suggesties. Ik waardeer uw hulp. Ik kan het niet vinden van een antwoord op deze vraag overal! Bedankt, Brad Burton |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| nooit van gehoord, maar als je niet snel vinden van een antwoord, in de gemiddelde tijd typt het uit op notepad en kopiëren / plakken in de e-mail programma;)
| |||
| |||
| Hallo, Ik heb gehoord van een soortgelijke ervaring met de VAIO-toetsenborden. De man in kwestie was toevallig burhing de muismat en klikken met zijn palm tijdens het typen van zijn e-mails. Kunt u de muismat en aansluiten van een externe muis? Je weet nooit, kan dit de oorzaak |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Cant Stuur E Mail met Outlook Express 2007 (WindowsXP) | dexterlevi | E-mail, VoIP & IM Overleg | 1 | 14 mrt 2009 15:50 |
| Hoe sluit ik mijn Yahoo! mail account in Outlook Express? | jemmah | E-mail, VoIP & IM Overleg | 2 | 29 nov 2008 22:32 |
| Het verwijderen van Outlook Express van steeds mijn standaard e-mail | hehenotfunny | E-mail, VoIP & IM Overleg | 3 | 8 okt 2008 08:50 |
| Outlook Express standaard Mail-account | dfr200764 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 6 | 18 Jan 2008 10:24 |
| Outlook Express gebruiken 1GB + | Yeppi0 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 13 | 15 aug 2007 13:27 |
| Thread Tools | |
| |