mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon

Register

E-post sender automatisk (i Outlook Express) før jeg er ferdig med den

Reply

Thread Tools
Old 25th 2008, 10:36
New Member Group

Default E-post sender automatisk (i Outlook Express) før jeg er ferdig med den

Jeg har en Sony Vaio bærbare datamaskinen med en heller lite tastatur. Nesten hver gang jeg prøver å sende en e-post (Outlook Express), e-post vil sende før jeg er ferdig med å skrive det. Så jeg har til å sende e-post i segmenter, som er et stort problem fordi så mottakeren får omtrent tre delvise e-poster fra meg. Er det en hurtigtast som jeg ikke vet om at jeg kan være utilsiktet trykke? Hvis så kanskje jeg kan deaktivere det.

Dette er svært frustrerende og har pågått i lang tid, så jeg bestemte meg for å legge inn denne meldingen for å se om noen hadde noen forslag.

Jeg ville virkelig satt pris på din hjelp. Jeg kan ikke finne et svar på dette spørsmålet hvor som helst!

Takk,
Brad Burton
Old 26th 2008, 07:40
Donor Group

aldri hørt om det, men hvis du ikke finner svar snart, i mellomtiden bare skrive det ut på notepad, og kopier / lim inn i epost-programmet;)

Min System: hAvAAck Bygg 3

Prosessor (er):
Intel Core 2 Duo E6750@2.67GHz
Hovedkort:
Asus P5N-E
RAM-minne:
GSkill 4GB DDR2
Graphics Card (s):
EVGA Nvidia e-GeForce 8600GT
Lydkort:
onboard
Harddisk (er):
Samsung 500GB @ 7200RPM
Optisk stasjon (er):
Død
Case / PSU:
Generisk Case, Generisk PSU
Cooling:
Zalman 92mm
Nettverk / Internett:
onboard
Skjerm (er):
Dell 2408WFP UltraSharp 2048 24 "
Operating System (s):
MS Vista Ult, Ubuntu 7.10 64-Bit
Old 3 april 2008, 16:47
New Member Group

Hei, jeg har hørt om en lignende erfaring bruker VAIO keyboards. Fyren i spørsmålet var tilfeldigvis burhing musen puten og klikke med sin hule mens skrive ut e-poster.

Kan du deaktiverer musen puten og hekte en ekstern mus? Du vet aldri dette kan være årsaken
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Cant Send e-post med Outlook Express 2007 (WindowsXP) dexterlevi Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 1 14 mars 2009 15:50
Hvordan kan jeg koble My Yahoo! postkonto til Outlook Express? jemmah Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 2 29 nov 2008 22:32
Slik fjerner du Outlook Express blir min standard e-post hehenotfunny Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 3 8 oktober 2008 08:50
Outlook Express standard Mail konto dfr200764 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 6 18 januar 2008 10:24
Outlook Express Bruke 1GB + Yeppi0 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 13 15 august 2007 13:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.