![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har en Sony Vaio bærbare datamaskinen med en heller lite tastatur. Nesten hver gang jeg prøver å sende en e-post (Outlook Express), e-post vil sende før jeg er ferdig med å skrive det. Så jeg har til å sende e-post i segmenter, som er et stort problem fordi så mottakeren får omtrent tre delvise e-poster fra meg. Er det en hurtigtast som jeg ikke vet om at jeg kan være utilsiktet trykke? Hvis så kanskje jeg kan deaktivere det. Dette er svært frustrerende og har pågått i lang tid, så jeg bestemte meg for å legge inn denne meldingen for å se om noen hadde noen forslag. Jeg ville virkelig satt pris på din hjelp. Jeg kan ikke finne et svar på dette spørsmålet hvor som helst! Takk, Brad Burton |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| aldri hørt om det, men hvis du ikke finner svar snart, i mellomtiden bare skrive det ut på notepad, og kopier / lim inn i epost-programmet;)
| |||
| |||
| Hei, jeg har hørt om en lignende erfaring bruker VAIO keyboards. Fyren i spørsmålet var tilfeldigvis burhing musen puten og klikke med sin hule mens skrive ut e-poster. Kan du deaktiverer musen puten og hekte en ekstern mus? Du vet aldri dette kan være årsaken |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Cant Send e-post med Outlook Express 2007 (WindowsXP) | dexterlevi | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 1 | 14 mars 2009 15:50 |
| Hvordan kan jeg koble My Yahoo! postkonto til Outlook Express? | jemmah | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 2 | 29 nov 2008 22:32 |
| Slik fjerner du Outlook Express blir min standard e-post | hehenotfunny | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 3 | 8 oktober 2008 08:50 |
| Outlook Express standard Mail konto | dfr200764 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 6 | 18 januar 2008 10:24 |
| Outlook Express Bruke 1GB + | Yeppi0 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 13 | 15 august 2007 13:27 |
| Thread Tools | |
| |