mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > E-post, VoIP & IM Diskussion

Register

E-post skickar automatiskt (i Outlook Express) innan jag avslutar det

Reply

Thread Tools
Old 25 januari 2008, 10:36
New Member Group

Default E-post skickar automatiskt (i Outlook Express) innan jag avslutar det

Jag har en Sony Vaio laptop med ett ganska litet tangentbord. Nästan varje gång jag försöker skicka e-post (i Outlook Express), e-post kommer att skicka innan jag slutade att skriva det. Så jag har för att skicka e-post i segment, vilket är ett stort problem eftersom det då mottagaren får ungefär tre partiell e-post från mig. Finns det en snabbtangent att jag inte vet om att jag kan av misstag trycka på? Om så är fallet kanske jag kan stänga av den.

Detta är mycket frustrerande och har pågått under en mycket lång tid, så jag bestämde mig för att skicka det här meddelandet för att se om någon hade några förslag.

Jag skulle verkligen uppskatta din hjälp. Jag kan inte hitta ett svar på denna fråga var som helst!

Tack,
Brad Burton
Old 26 januari 2008, 07:40
Givargruppen

aldrig hört talas om det, men om du inte hittar ett svar snart, under tiden skriver ut den notepad och kopiera / klistra in i e-postprogram;)

Mitt System: hAvAAck Bygg 3

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750@2.67GHz
Moderkort:
Asus P5N-E
RAM Minne:
GSkill 4GB DDR2
Grafikkort (s):
EVGA Nvidia e-GeForce 8600GT
Ljudkort:
ombord
Hårddisk (s):
Samsung 500GB @ 7200rpm
Optisk enhet (er):
Död
Mål / PSU:
Generiskt mål, Generic PSU
Kylning:
Zalman 92mm
Nätverk / Internet:
ombord
Monitor (s):
Dell 2408WFP UltraSharp 2048 24 "
Operating System (s):
MS Vista Ult, Ubuntu 7.10 64-bitars
Old 3 april 2008, 16:47
New Member Group

Hej, jag har hört talas om en liknande erfarenhet med hjälp av VAIO-tangentbord. Killen i fråga var av misstag burhing de musmatta och klicka med sin handflata medan du skriver ut hans mail.

Kan du inaktivera musmatta och ansluta en extern mus? Man vet aldrig om detta kan vara orsaken
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Cant Skicka e-post med Outlook Express 2007 (WindowsXP) dexterlevi E-post, VoIP & IM Diskussion 1 14 mars 2009 15:50
Hur ansluter jag min Yahoo! postkonto till Outlook Express? jemmah E-post, VoIP & IM Diskussion 2 29 november 2008 22:32
Ta bort Outlook Express blir mitt standardprogram för e-post hehenotfunny E-post, VoIP & IM Diskussion 3 8 oktober 2008 08:50
Outlook Express standard Mail-konto dfr200764 E-post, VoIP & IM Diskussion 6 18 januari 2008 10:24
Outlook Express Använda 1GB + Yeppi0 E-post, VoIP & IM Diskussion 13 15 august 2007 13:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.