![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag har en Sony Vaio laptop med ett ganska litet tangentbord. Nästan varje gång jag försöker skicka e-post (i Outlook Express), e-post kommer att skicka innan jag slutade att skriva det. Så jag har för att skicka e-post i segment, vilket är ett stort problem eftersom det då mottagaren får ungefär tre partiell e-post från mig. Finns det en snabbtangent att jag inte vet om att jag kan av misstag trycka på? Om så är fallet kanske jag kan stänga av den. Detta är mycket frustrerande och har pågått under en mycket lång tid, så jag bestämde mig för att skicka det här meddelandet för att se om någon hade några förslag. Jag skulle verkligen uppskatta din hjälp. Jag kan inte hitta ett svar på denna fråga var som helst! Tack, Brad Burton |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| aldrig hört talas om det, men om du inte hittar ett svar snart, under tiden skriver ut den notepad och kopiera / klistra in i e-postprogram;)
| |||
| |||
| Hej, jag har hört talas om en liknande erfarenhet med hjälp av VAIO-tangentbord. Killen i fråga var av misstag burhing de musmatta och klicka med sin handflata medan du skriver ut hans mail. Kan du inaktivera musmatta och ansluta en extern mus? Man vet aldrig om detta kan vara orsaken |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Cant Skicka e-post med Outlook Express 2007 (WindowsXP) | dexterlevi | E-post, VoIP & IM Diskussion | 1 | 14 mars 2009 15:50 |
| Hur ansluter jag min Yahoo! postkonto till Outlook Express? | jemmah | E-post, VoIP & IM Diskussion | 2 | 29 november 2008 22:32 |
| Ta bort Outlook Express blir mitt standardprogram för e-post | hehenotfunny | E-post, VoIP & IM Diskussion | 3 | 8 oktober 2008 08:50 |
| Outlook Express standard Mail-konto | dfr200764 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 6 | 18 januari 2008 10:24 |
| Outlook Express Använda 1GB + | Yeppi0 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 13 | 15 august 2007 13:27 |
| Thread Tools | |
| |