![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg ved, hvad er du rygning. Jeg vil aldrig fortælle. ![]() Men jeg har nu en e-mail min ven sendte med en 64 sidehoved. Efter kører malwarebytes, Super spyware og jeg havde det kontrolleres for virus med ingenting at vise. Jeg har nogle kontrol og konstaterede, at der er et program placeres i overskriften. Det ene sted de fleste mennesker ville aldrig look.I også fundet et program nummer. Fordi jeg ikke ved, hvad programmet vil jeg ikke placere den her. Jeg har lige brug for at vide hvor jeg skulle sende den til at få det checket ud. Jeg er ikke sikker på, om dette er, at nye orm program eller ej. Og er der en måde at tjekke program nummer. ([3287D94c Dette er ikke antallet, men det er, hvad det ser ud som Den e-mail var Microsoft / AOL Email Lotteri Jackpot vindende Anmeldelse. |
|
| |||
| |||
| Har nogle mere kontrol i cmd og konstateret, at en af de ting, jeg løb kom tilbage med. Dette program er ikke klar til at køre. Nu, der gør mig gad vide, hvad kunne det være. Jeg har sendt den til Microsoft for at kontrollere, men fordi hver gang du åbner header det føjer flere sider lige nu er det på 79 plus sider. Men intet jeg køre er picking det op. Jeg havde nogle mærkelige ting i mit adressekartotek, at jeg har ingen idé om, hvordan de kom der så jeg slettet dem her er en del af en af de addys (cases.438708.311543_5106365_4344413.b59b296be4) nu, er nogle adresse |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Omdirigere webside i Internet Explorer 7 til en lokal webside på min computer? | LegendaryFire | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 22 oktober 2009 07:18 |
| Ja, og en anden »IE kan ikke vise websiden" | amb3sc | Webbrowsere & FTP Klienter | 0 | 12 juni 2009 13:02 |
| Når du klikker på en Website E-mail-adresse, min gamle e-mail-adresse kommer op. Hvordan? | language12 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 1 | 19 april 2009 03:01 |
| Front Page | dustyarliadotcom | Web Design, Hosting & SEO | 8 | 20 august 2007 08:36 |
| Page rangorden | Computer Spec | Web Design, Hosting & SEO | 10 | 21. okt 2006 07:01 |
| Thread Tools | |
| |