![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Tiedän, mitä olet tupakoinnista. En koskaan kerro. ![]() Mutta minulla on nyt sähköpostia ystäväni lähettää 64 ylätunnisteeseen. Ajamisen jälkeen malwarebytes, Super vakoiluohjelmia ja minulla oli se tarkistetaan virus ei näytetä. Tein hieman tarkkailun ja havaitsi, että siellä on ohjelma sijoittaa otsikkoon. Yksi paikka useimmat ihmiset eivät koskaan look.I myös ohjelman numero. Koska en tiedä, mikä ohjelma on En sijoita se tästä. Haluan vain tietää, mistä minun pitäisi lähettää sen on se kassalla. En ole varma, jos tähän on se, että uusi mato-ohjelma vai ei. Ja on olemassa keino tarkistaa ohjelman numero. ([3287D94c Tämä ei ole määrä vaan se on sitä miltä näyttää Sähköposti Microsoft / AOL Email Lottery Jackpot voittavan Ilmoittaminen. |
|
| |||
| |||
| Onko hieman tarkistaminen cmd ja totesi, että yksi niistä asioista, juoksin tuli takaisin. tämä ohjelma ei ole valmis kulkemaan. Nyt se tekee minut kysymään, mitä se voisi olla. Olen lähettänyt sen Microsoft tarkastamisessa mutta koska aina, kun avaat header se lisää uusia sivuja juuri nyt se on 79 plus-sivuja. Mutta mikään ei minun aikavälillä ovat kuitenkin sitä. Tein joitakin kummallisia asioita minun osoitekirjan, että minulla ei ole aavistustakaan siitä, miten he siellä niin Poistin ne täällä on osa jonkin addys (cases.438708.311543_5106365_4344413.b59b296be4) nyt, että on noin osoite |