![]() |
|
| |||
| |||
| Ik weet wat je met roken. Ik zal nooit vertellen. ![]() Maar nu heb ik mijn vriend een e-mail verzonden met een 64 pagina header. Na het draaien van malwarebytes, Super spyware en had ik het gecontroleerd op virussen met niets weergegeven. Ik heb een beetje de controle en vinden dat er een programma in de kop. De ene plek de meeste mensen zouden nooit look.I ook een programma nummer. Omdat ik niet weet wat het programma zal ik niet plaats hem hier. Ik moet weten waar ik moet sturen naar hebben gecontroleerd. Ik ben niet zeker of dit is dat nieuwe worm programma of niet. En is er een manier om na te gaan of het programma nummer. ([3287D94c Dit is niet het aantal maar dat is wat het lijkt De e-mail is Microsoft / AOL E-mail Loterij Jackpot gewonnen Kennisgeving. |
|
| |||
| |||
| Heb wat meer controle in cmd en vond dat een van de dingen die ik liep terug kwam met. Dit programma is niet klaar om te draaien. Nu vraag ik me iets af wat er zou kunnen worden. Ik heb het aan Microsoft om te controleren, maar omdat iedere keer dat u de header het voegt meer pagina's nu is het op 79 plus pagina's. Maar niets Ik run is picking it up. Ik had wel een aantal vreemde dingen in mijn adres boek dat ik heb geen idee hoe ze er dus ik verwijderde ze hier is een onderdeel van een van de addys (cases.438708.311543_5106365_4344413.b59b296be4) Nu is dat aantal adres |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Redirect webpagina in Internet Explorer 7 op een lokale webpagina op mijn computer? | LegendaryFire | Web Browsers & FTP Clients | 1 | 22 oktober 2009 07:18 |
| Ja, een andere 'IE kan niet worden weergegeven webpagina' | amb3sc | Web Browsers & FTP Clients | 0 | 12 jun 2009 13:02 |
| Wanneer u klikt op een website per e-mail adres, mijn oude e-mailadres komt. Hoe? | language12 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 1 | 19 apr 2009 03:01 |
| Front Page | dustyarliadotcom | Web Design, Hosting & SEO | 8 | 20 aug 2007 08:36 |
| Page Graden | Computer Spec | Web Design, Hosting & SEO | 10 | 21 okt 2006 07:01 |
| Thread Tools | |
| |