![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg vet hva du røyke. Jeg vil aldri fortelle. ![]() Men jeg har nå en e min venn sendte med en 64-siden. Etter å ha kjørt malwarebytes, Super spyware og jeg hadde det kontrolleres for virus med ingenting vises. Jeg gjorde noen kontroll og funnet at det er et program satt i overskriften. Den ett sted folk flest ville aldri look.I også funnet et program nummer. Fordi jeg ikke vet hva det er vil jeg ikke legge den her. Jeg trenger å vite hvor jeg skal sende den til å få den sjekket. Jeg er ikke sikker på om dette er at nye ormen programmet eller ikke. Og er det en måte å se programmet ditt. ([3287D94c Det er ikke mange, men det er hva det ser ut E var Microsoft / AOL Email Lottery Jackpot vinne Opplysning. |
|
| |||
| |||
| Hadde litt mer sjekker inn cmd, og oppdaget at en av de tingene jeg kjørte kom tilbake med. Dette programmet er ikke klar til å kjøre. Nå som gjør meg lurer på hva kan det være. Jeg har sendt den til Microsoft for kontroll, men fordi hver gang du åpner hodet legges det til flere sider nå er det på 79 pluss-sider. Men ingenting jeg kjøre er å plukke den opp. Jeg hadde noen merkelige ting i min adressebok at jeg aner ikke hvordan de kom dit, så jeg slettet dem her er en del av en av addys (cases.438708.311543_5106365_4344413.b59b296be4) nå som noen adresse |