![]() |
|
| |||
| |||
| Jag vet vad är du röka. Jag kommer aldrig att berätta. ![]() Men jag har nu en e min vän skickade med ett 64 sidhuvudet. Efter att ha kört malwarebytes, Super spionprogram och jag hade det kontrolleras för virus med ingenting visas. Jag gjorde vissa kontroller och funnit att det är ett program som placeras i sidhuvudet. I ett rum som de flesta aldrig skulle look.I också ett programnummer. För jag vet inte vad programmet kommer jag inte släppa ut det här. Jag behöver bara veta var jag skulle skicka det till att den kontrolleras. Jag vet inte om detta är att nya masken programmet eller inte. Och är det något sätt att kontrollera programnummer. ([3287D94c Det är inte många men det är vad det ser ut som Mejlet var Microsoft / AOL Email Lottery Jackpot vinnande Anmälan. |
|
| |||
| |||
| Fick lite mer kontroll i cmd och fann att en av de saker jag sprang kom tillbaka med. Detta program är inte redo att köra. Nu som gör att jag undrar vad kan det vara. Jag har skickat den till Microsoft för att kontrollera utan för att varje gång du öppnar sidhuvudet den tillför fler sidor just nu är det på 79 plus sidor. Men inget jag kör är att ta upp det. Jag hade en del konstiga saker i min adressbok som jag har ingen aning om hur de kom dit så jag raderade dem här är en del av en av addys (cases.438708.311543_5106365_4344413.b59b296be4) nu som vissa adress |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Omdirigera webbsida i Internet Explorer 7 på en lokal webbsida på datorn? | LegendaryFire | Webbläsare & FTP Klienter | 1 | 22 Oktober 2009 07:18 |
| Ja, en annan "IE kan inte visa webbsidan" | amb3sc | Webbläsare & FTP Klienter | 0 | 12 juni 2009 13:02 |
| När du klickar på en hemsida e-postadress, min gamla e-postadress kommer upp. Hur? | language12 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 1 | 19 april 2009 03:01 |
| Front Page | dustyarliadotcom | Web Design, Hosting & SEO | 8 | 20 august 2007 08:36 |
| Page rang | Computer Spec | Web Design, Hosting & SEO | 10 | 21 oktober 2006 07:01 |
| Thread Tools | |
| |