![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb ooit gebruikt deze e-mail provider genaamd bluebottle.com en nu doen dit niet gratis en ik weet niet of ze gebruik maken van de Antwoorden functie (indien iemand u een e-mail en het automatisch replys zeggen dat het gewoon worden gezonden tot de afzender conferms dat zijn niet een bot) en een manier om te omzeilen dat het gebruik van een code of een frase die in de onderwerpregel. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| icmail.net is gratis en doet dat.
Citaat uit hun filter setup pagina: Uitzonderingen kunt u filters instellen om de mail server wat te doen met specifieke berichten. Hiermee kunt u berichten in mappen en doorsturen naar andere e-mailadressen, het omzeilen van de spam blokkerende eigenschappen Vrienden, spam houden, te verwerpen, en verdwijnen voor berichten die u verwacht. U kunt de vorm van samengestelde regels met behulp van en en / of of. Ze worden toegepast van links naar rechts, zijn er geen groepering exploitanten. Bijvoorbeeld; (a en b of c) zal het wel waar, wanneer (a en b) of wanneer (c), niet, wanneer (a) en (b of c) U kunt ervoor kiezen om Accept *, Vanish *, of Weigeren * een bericht of vraag * vrienden een bevestiging worden gestuurd ter bevestiging van de afzender is een persoon en niet een spam robot. * Accepteer middelen ontvangt het bericht. * Weigeren niet instemmen met de boodschap, de server zal melden ze dat je niet krijgen. * Vanish weg gooien het bericht weg. * Verzoek betekent vrienden verzoek sturen naar de afzender. (zal niet van toepassing op bestaande vriend) Mijn Systeem: Tim
|